mail app in Iphone ios 13.3.1

zowel in postbus reclame als in prullenbak niet mogelijk om alle berichten in een keer te verwijderen
iemand een idee?

Reacties

  • Beetje weinig informatie die je geeft, maar ik neem aan dat je iOS 13.1.3 bedoelt en de standaard mail app.
    Ik ondervind in ieder geval die problemen niet, dus waarschijnlijk een issue met jouw telefoon of mail account(s).
    Telefoon al eens herstart?
    Mail account(s) verwijderd en opnieuw toegevoegd?
  • ik bedoelde inderdaad 13.3.1
    na de installatie van deze update kan ik in mail dus niet meer de functie alles verwijderen (in prullenbak) vinden en gebruiken.
    ik kan wel van alles selecteren en verplaatsen maar vervolgens wil ik de prullenbak leegmaken wat eerst werkte via wijzig en dan kreeg je rechtsonder alles verwijderen!
    deze functie is met deze update verdwenen en als ik nu prullenbak of reclame wil leegmaken moet ik dat regel voor regel doen.
    erg onpractisch als je 68 spamberichten in reclame krijgt!
  • Ik heb hier ook geen probleem, dus sluit me bij Gonus aan. Verwijder het email account en installeer deze opnieuw. Mogelijk dat het dan opgelost is. Suc6
  • @francesco_55 De functie zoals je die beschrijft was (volgens mij) al lang niet meer beschikbaar in de Mail app.
    Om alle mails in de prullenbak (of welke andere map) te verwijderen klik je rechtsboven op Wijzig, dan linksboven op Selecteer alle en vervolgens rechtsonder op Verwijder. Je zult dan onder in beeld een pup-up zien met Verwijder alle. Als je daarop drukt zullen alle mails verwijderd worden

    Een andere manier om alle mails in een bepaalde map te verwijderen kan ik in ieder geval niet vinden.
Log In of Registreer om te reageren.