Compatibiliteit macbook air medio 2010 en iOS13...

Ik vroeg me af met het nazien van mijn oude mac hoe het komt dat ik wat compatibiliteitsproblemen ondervind.
Ik heb een MacBook Air Medio 2010 met macOS High Sierra versie 10.13.6 lopen en een iPhone met iOS13 waarbij die update me waarschuwt dat mijn mac niet meer mee zal kunnen met nieuwe features, wat begrijpelijk is. Maar bij verder onderzoek is gebleken dat mijn iMessages ook geen synchronisatie meer heeft tussen mijn iPhone en Mac.

Ik heb iCloud volledig beginnen nakijken en hier is er geen probleem, maar op mijn mac zie ik niks synchroniseren in iMessage, Photos.
Mijn notities synchroniseren wel, alsook mijn agenda....
Dus waar kan dit aan liggen?

Alex

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    October 2019 aangepast
    Dat zou allemaal moeten werken. Tenminste, hier werkt iCloud nog perfect op een oude MacBook Pro 2011 met macOS High Sierra. Die Mac synct perfect met een iPad Air 2019 en een iPhone 7, beiden met iOS 13. Log op de Mac eens uit, uit iCloud, herstart het ding en log weer in.
  • Bedankt voor de suggestie maar dit heeft geen succes gehad spijtig genoeg.
    Ik merk ook op dat in Photos er synchronisatie is tot eind september 2016 en daarna niet meer, in messages is is synchronisatie tot eind 2017 en niet later...
    Mensen krijgen wel de berichten aan die ik naar hun stuur maar op mijn gsm komen deze conversaties dus niet door...
  • timoshatimosha    Moderator
    October 2019 aangepast
    Heb je berichten in iCloud ingeschakeld in de voorkeuren van Berichten? Is de iCloud Fotobibliotheek ook ingeschakeld op alle toestellen?
  • Ja dat is inderdaad overal ingesteld, tussen mijn iPad en iPhone is er geen sync probleem.
Log In of Registreer om te reageren.