Kleuren iCal veranderen spontaan

October 2013 aangepast in iOS 10 of eerder
ik heb diverse agenda's in ical en sinds de update iOS 7 zijn de kleuren veranderd en krijg ik ze niet meer op de oude kleuren. Vooral werk en prive kalender wijzigen continue terug naar kleuren die ik niet heb ingesteld / niet wil. De master agenda kleuren wijzigen in iCloud helpt ook niet. Daar veranderen ze direct weer terug in kleuren die ik niet wil.

Kan iemand mij helpen? Thx, pieter

Reacties

  • RichardRichard    Beheerder
    Dat is vreemd, maak je ook nog gebruik van een Mac en/of iPad?
  • Vreemde zaak, bij mij ook. En helaas op alle devices! (iMac, iPad en iPhone)
    Ik heb op alle devices en in de iCloud de kleuren proberen te veranderen maar helaas.
    Iemand een idee waardoor dit komt en hoe het te verhelpen is?
  • Exact hetzelfde gedoe, althans de kleuren op de MacBook Air schieten meteen terug, die op de iPad en iPhone veranderen soms. Zowel die van de exchange agenda, als die van de agenda's via de cloud.
  • Dit euvel treedt bij mij ook op. Ook in augustus (dus voor iOS7) had ik hier een paar dagen last van. Plotseling was het "vanzelf" weer weg. Sindsxenkele dagen weer last van op zowel MBP als op iPhone5. Diverse fora besteden aan dit probleem aandacht, dat volgens mij veroorzaakt wordt door "kortsluiting" de iCloud. Begrijp niet dat dit probleem, waar zoveel gebruikers last van hebben niet door Apple wordt aangepakt, of in ieder gebal melden dat er aan wordt gewerkt.
  • Opvallend is wel dat als je een nieuwe agenda aanmaakt, dat dan de gekozen wel intact blijft. Het wordt wel tijd dat Apple met een oplossing komt.
  • Sedert enige dagen veranderen inderdaad de agendakleur van mijn werkagenda spontaan in rose. Aanpassingen op de iCloud, iPhone of iPad hebben geen enkele zin. Binnen twee minuten is dezelfse ongewenste kleur weer terug.
  • Lijkt te zijn opgelost door Apple. Bij mij zijn de kleuren weer zoals eerder ingesteld!
  • Klopt. Is bij mij ook weer in zijn oorspronkelijke kleur terug.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.