albumillustraties verwijderd na update naar catalina.

Het gaat om duizenden album-afbeeldingen handmatig terug zetten is geen optie maar wat dan?

Reacties

  • Hallo, net nieuwe clean install gedaan van Catalina. Prima gelukt, echter, in Muziek ben ik de hoesjes kwijt in het scherm 'Nummers'. Daar stonden altijd de album hoesjes. Ben al ee paar uur aan het zoeken, mar het lukt me niet. Waarschijnlijk een kleinigheid waar ik overheen heb gekeken! Heb de voorkeuren door gespit en alle kolommen na gezien! Hopelijk kan iemand mij helpen!
  • October 2019 aangepast
    Reinier,
    Ik had precies het zelfde bij alle albums waren ze weg maar ze kwamen langzaam terug als je het volgende doet.
    Open muziek ga naar archief dan naar bibliotheek en dan naar haal albumillustraties op.
    Het duurt wel even maar ik had ze op 2 na allemaal er weer op staan. wie weet helpt dit bij jou ook.
    Su6 groetjes Frank
  • Hallo Frank, Dank je voor je antwoord!! Echter bij 'Albums' en 'Artiesten' zijn de illustraties te zien, maar niet bij 'Nummers'. In iTunes had ik links de eerste kolom alle album illustraties staan en kon je kiezen qua grootte en e.v.t. ook de illustratie verbergen. En dat mis ik nu! probeerde 2 Screenhots bij te voegen, lukt helaas niet.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Ik krijg ook geen albumcovers geactiveerd in Muziek bij nummers, nu had ik dit in iTunes ook niet.
  • Dat is toch vreemd! Kon in iTunes wel, zie mijn vorige topic!
  • Ik heb zo'n 5325 albums daarvan zijn na de installatie van Catalina duizenden album afbeeldingen verdwenen,wat te doen,terug naar Mojave?
  • timoshatimosha    Moderator
    Topics samengevoegd.
  • timoshatimosha    Moderator
    Topics nog eens samengevoegd.
  • Bij mij blijft de app, illustraties downloaden, hierdoor loopt het geheugen heel snel vol. Wat resulteert in trage mac.
    Hoe is dit te stoppen ?
  • October 2019 aangepast
    Sinds ik een clean insta heb gedaan van Catalina zijn de illustraties niet meer zichtbaar. Ze staan nog wel als ik naar toon info ga en soms kan ik ze terug zetten maar dit zou een immens werk zijn deze allemaal te moeten openen om ze terug zichtbaar te maken.
    Iemand een idee wat ik kan doen of moet ik naar de apple helpdesk bellen en zouden deze mij helpen?
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • In iTunes bovenin het tabje WEERGAVE klikken.
    Dan op WEERGAVEOPTIES klikken.
    Dan kun je bovenin in het pop-up scherm wat je dan te zien krijgt ALBUM ILLUSTRATIE TONEN aan/uit vinken.
  • bij weergave optie geen albumillustratie tonen te vinden.
  • March 2021 aangepast
    Inmiddels BigSur en het probleem is nog niet opgelost. :'(
Log In of Registreer om te reageren.