Problemen met gewijzigd wachtwoord voor email.

Mijn email account bleek te zijn gehackt en van Mijn Domein kreeg ik hoe ik mijn wachtwoord moest wijzigen. Dat gedaan en opgeslagen en vervolgens ook bij mijn accountgegevens dit wachtwoord ingesteld. Echter krijgt mijn email nu geen verbinding meer met mijn account van Mijn Domein waar mijn email staat geregistreerd. Er staan nu driehoekjes met een uitroepteken achter mijn email accounts in het mailprogramma.
Hoe krijg ik mijn email weer werkend?

Reacties

  • Heb je al contact opgenomen met het hostingbedrijf?
    Misschien is het een instelling dat ze opnieuw moet activeren?
  • Ik heb dit gedaan op advies van de hosting en alles precies zo uitgevoerd.
  • OK.
    Echter krijgt mijn email nu geen verbinding meer met mijn account van Mijn Domein waar mijn email staat geregistreerd. Er staan nu driehoekjes met een uitroepteken achter mijn email accounts in het mailprogramma.

    Is het mailprogramma Mac Mail?
    Bij Mac Mail naar Voorkeuren > tabblad Accounts > selecteer het Account > tabblad Serverinstellingen > het wachtwoord gecontroleerd?
    Heb je in Sleutelhanger al gekeken? , dus ook het wachtwoord gewijzigd?
    De Mac vervolgens opnieuw starten.
  • Het is inderdaad Mac Mail. De catch all werkt weer, maar ik wil ook een nieuw mailadres aanmaken. Alles precies zoals de werkende, maar ik krijg de nieuwe niet werkend.. heel vreemd.. voor mij is Mac Mail behoorlijk ontoegankelijk...
Log In of Registreer om te reageren.