Mail voorkeuren werkt niet meer

Beste allemaal,

Mij mail voorkeuren paneel werkt niet meer. Ik zie alleen dit venster:



Wie kan mij helpen dit weer werkend te krijgen?
Bijvoorbaat dank.

Mvg
Jan

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je mail eens opstarten met de Alt ingedrukt? Daarnaast in de menubalk kiezen voor Postbus ▸ Bouw opnieuw op.
  • Beste Quinten,
    Zojuist gedaan, helaas geen resultaat.
    Gr. Jan
  • Kijk even hier, een probleem van vorig jaar hier op het forum.
  • Beste Rai, ik ben niet zo'n groot wonder m.b.t. de iMac. Ik kom er dus niet helemaal uit en wat wordt er bijv. bedoeld met een missend v6 bestand?

  • @ decron,

    Ik kom er dus niet helemaal uit en wat wordt er bijv. bedoeld met een missend v6 bestand?

    Wat precies wordt bedoeld dat weet ik niet zeker, maar heeft te maken met Mac Mail Voorkeuren.

    Heb je de tips van jemmie & Quinten bij die link ook doorgenomen?

    Hopelijk lees frankf ook dit topic, dan kunt hij jou uitleggen.
  • timoshatimosha    Moderator
    September 2019 aangepast
    De V6 folder (in Catalina V7) is de Mail database. Ik vraag mij af welk "handig tooltje" die database verwijderd heeft:



    De folder staat in ~/Bibliotheek/Mail/
  • Ik heb contact gehad met Apple en het probleem is inmiddels opgelost. Dank voor het meedenken en jullie reactie. Gr. Jan
  • Ik kan mijn handtekening niet wijzigen. Scherm onder mail- preferences blijft leeg.
  • @ decron,

    Wil je met ons delen hoe & wat de oplossing is?
  • Ben eerlijk gezegd de oplossing kwijt. Moest teveel handelingen doen via telefoon en heb het niet opgeschreven. Sorry!
  • OK, ik kan me wel indenken dat je vele handelingen hebt gedaan, geen probleem.
  • In deze discussie is een gelijk soort probleem, zie het antwoord van leroydouglas.
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
Log In of Registreer om te reageren.