Update 13.1.1 Mail sluit niet (ipad Pro)

September 2019 aangepast in iOS 13 | iPadOS 13
Als ik een mailtje open en heb gelezen en ik ga naar een andere map b.v.verstuurd, staat daar nog steeds die mail open. Pas als ik uit de map verstuurd een mail aantik/selecteer dan gaat ie weg. Staat in de map verstuurd een mail open en ik ga naar de prullenbak staat daar die mail weer open uit de map verstuurd. De ipad uit/aan doen helpt niet.

Ook heb ik het volgende probleem op de iPad én iPhone: als ik een woord verkeerd heb ingetikt en een letter wil wijzigen d.m.v. de cursor op die plek te plaatsen, wil dat niet. Continue krijg ik alleen maar dat ie het woord selecteerd met de keuzebalk: knip-kopieer-biu>

Graag een reactie :-)

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    September 2019 aangepast
    Dat mail fenomeen heb ik ook op twee (2) iPads. Ik weet echter niet of het een bug is of dat het zo bedoeld is. Dat zal je moeten navragen bij Apple. Maar beweren dat mail niet werkt in in iOS 13.1.1 is sterk overdreven.

    https://www.apple.com/feedback/ipad.html
  • Timosha, sterk overdreven...zo bedoelde ik het niet hoor. Wist alleen niet goed hoe ik het moest benoemen. En met de grote update van pas had ik het niet, nooit gehad ook. Heb al jaren spullen van Apple, daarom denk ik dat het wel een bug is.
  • timoshatimosha    Moderator
    Als je denkt dat het bug is kan je feedback achterlaten bij Apple op de link in mijn vorig bericht.
  • Dankjewel timosha, al gedaan 👍🏻
Log In of Registreer om te reageren.