verdwijnen van mails uit mijn iCloud inbox

hallo,
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt, dat mails in mijn iCloud account inbox zomaar verdwijnen. Als ik dan in de prullenbak kijk, zie ik er staan, maar die verdwijnen dan razendsnel, waarna de prullenbak leeg is. Dus ik weet niet of dat de mails waren die uit mijn inbox verdwenen zijn. Heeft iemand dat ook al eens meegemaakt?

Reacties

  • Het zou kunnen zijn dat dit zo ingesteld is, dat je prullenbak na x-dagen wordt geleegd. Sommigen misbruiken de prullenbak om emails in op te slaan. Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is. Controleer eens de instellingen via je webmail van iCloud.
  • Het zou kunnen zijn, dat dit zo is ingesteld. Sommigen misbruiken de prullenbak om emails in te bewaren. Ik weet niet of dit bij jou het geval is. Controleer eens de instellingen bij webmail van je iCloud account.
  • Daar heb ik ook gekeken. Berichten in de prullenmand worden na dertig dagen verwijderd. Dat kan ik niet veranderen. Dat wist ik niet, maar verklaart wel dat ze er uit verdwijnen. Maar hoe de mails in mijn inbox verdwijnen, begrijp ik niet. De oudste die er in staat is van 24 aug. Dat is toch vreemd. Niettemin bedankt voor het antwoord.
Log In of Registreer om te reageren.