De ingetypte tekst via “Opmerking” functie in Numbers kopiëren naar een andere cel zonder inhoud

Ik heb meer dan 10 jaar een iMac.
En gebruik Numbers vaak.

Een bepaalde spreadsheet heeft cellen met euro bedragen erin en via de functie ‘Opmerking’ ook aanvullende tekst.
Via het scherm kun je zo deze tekst invoer zichtbaar krijgen.

Maar NIET met printen.
Daarom zoek ik naar een optie ( via een formule oid ) om in een ander gebied alleen deze ingevoerde teksten te kopieëren.
Anders moet alles met de hand worden overgetypt , of , per cel via Copy/Paste worden overgebracht.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Opmerkingen printen in Numbers gaat helaas niet. Je kan dit altijd indienen als een feature suggestie: https://www.apple.com/feedback/numbers.html
  • August 2019 aangepast
    1e. Ik had al bij Apple aangemeld om een Opmerking te kunnen printen.

    En dus ging mijn vraag erover om ‘Opmerkingen’ te kunnen kopiëren naar een ander gebied.
    Dàt is dus een ander type vraag.
    En zo kun je dan , nadat alleen de ‘Opmerkingen’ in aparte cellen staan deze WEL printen.

    Maar ik weet niet hoe je dus de tekst in gevoerd via ‘Opmerkingen’ ineens voor een reeks cellen kunt kopiëren.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Nee dat is een verborgen tekstveld dat achter een cel zit, ik heb even zitten zoeken, maar je kan dit niet benaderen, ook niet via een formule. Het word alles manueel te doen.
  • Bedankt voor het uitzoeken .

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.