E-boek overzetten naar laptop of pc

Hoe breng ik een e-boek van iPad over naar laptop

Reacties

  • August 2019 aangepast
    Ik doe dit via AirDrop en dat gaat perfect wel zorgen dat je allebei op wifi zit met het zelfde netwerk.
    en dan moet het lukken. groetjes en suc6 frank
  • Bedankt ik ga het proberen via AirDrop 👍
  • August 2019 aangepast
    @frankf Hallo Frank, heb jij misschien een kleine handleiding, als ik een Ebook wil delen vind ik geen optie omdat via AirDrop te doen.
    Ben 79 jaar en niet zo handig met de iPad. 😉
  • August 2019 aangepast
    Hoe breng ik een e-boek van iPad over naar laptop

    Wat voor laptop heb je over?
    Windows OS?

    Heb je 2 accounts?



  • August 2019 aangepast
    Ja ik ging er van uit dat het van apple naar apple ging vandaar via airdrop , maar laat even weten wat voor laptop het is dan gaan we je helpen. Rai klopt maar ja we weten niet wat hij in huis heeft
  • @ frankf,

    Als de laptop een MacBook Air of MacBook Pro is, dan hoeft TS toch alleen maar het programma Boeken op te starten (denk ik dan)?
  • Nee het is geen Mac want dan zag ik mijn ebook vanzelf wel. Het is een laptop met Windows 10
  • August 2019 aangepast
    Helaas ik ben niet zo thuis in windows dus zou het niet weten misschien kan je hem nog via de mail verzenden vanaf de ipad maar dit weet ik niet zeker. ik wens je veel suc6 en wie weet kan iemand anders je verder helpen.
  • August 2019 aangepast
    Het is een laptop met Windows 10

    Ik had al zo'n vermoeden.
    Op een Windows OS laptop (en/of pc) kunt men geen eBooks lezen, tenminste als het om eBooks van Apple (iTunes Store). Normalier zijn ze beveiligd (DRM).
    Als je een eBooks koopt bij bol.com is het wel mogelijk.

    Een citaat (van 2016 dacht ik):
    iBooks.app is (alléén) beschikbaar voor OS en iOS, er is géén iBooks voor Windows computer.
    U kunt iBooks gebruiken op een iPhone, iPad of iPod touch.


    Een e-boek van iPad overbrengen naar laptop heeft dus géén zin, gewoon op de iPad lezen.
  • Het zou moeten gaan met het programma Calibre op Windows 10 dat heb ik er ook opstaan en kan hiermee ebooks lezen op de laptop. Ik kan wel van calibre uit naar mijn iPad delen maar niet andersom. Zou moeten gaan, maar ik krijg alleen een boekverwijzing als ik van de iPad naar de laptop per mail zend. Jammer zal mijn licht eens opsteken op een Windows forum. Jullie zijn in ieder geval bedankt voor de hulp.
Log In of Registreer om te reageren.