Ben ik de enige, die problemen heeft met jullie site?

Als ik Appletips opstart, mag ik eerst een paar minuten wachten (met het woord connecting... in beeld).
Als dat voorbij is, krijg ik dit:
Met moeite zie ik dan het woordje Genius staan en kan ik daar op klikken.
Dan kom ik op de vertrouwde afdeling met vragen.
Kan hier naar gekeken worden (of zit de "hik" bij mij).
Cookies en Tijdelijke Internetbestanden al verwijderd en opnieuw opgestart.
Windows 7 Pro met Chrome.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    August 2019 aangepast
    Geen probleem hier op drie Mac's met Safari, Firefox en Opera. Ook niet op een MacBook Pro met macOS 10.15 Catalina Beta. Chrome gebruik ik niet.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Windows 7 Pro, hmmmm dat is oud. Welke versie van chrome heb je? Het lijkt een probleem met java te zijn, heb je deze up-to-date? Twijfel of dat wel kan met windows 7
  • Dank voor de reacties.
    Heb dit probleem ongeveer een week. Voor die tijd werkte het prima.
    Chrome versie:
    Version 76.0.3809.100 (Official Build) (64-bit)
  • WesleyWesley    Beheerder
    Dat is inderdaad de recentste, de opmaak wordt niet gedaan en dat is een java-dingetje. Heb je javescript aanstaan voor chrome? Vul dit in de chrome adresbalk: chrome://settings/content
    Ga dan naar 'Javascript' en schakel toestaan in.


  • Javascript staat al aan.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Heb je het ook via een andere webbrowser?
    Java plugin geüpdatet?
  • August 2019 aangepast
    Ik heb/gebruik geen andere browser.
    Het vreemde is dat het alleen om het eerste scherm gaat als ik Appletips wil opstarten.
    Daarna werkt het forum prima (zoals altijd).
    Het is ook pas sinds ongeveer een week dat ik dit heb.
    Ik dacht trouwens dat je bij Chrome geen Java Plugin meer kon installeren.
  • WesleyWesley    Beheerder
    We hebben ontdekt dat het nog een andere oorzaak kan hebben. We zijn er achter de schermen mee bezig en hopen dit voor het einde van de week opgelost te hebben. We houden je op de hoogte.
  • Heb dus een soortgelijk probleem zie ik.
    Hoop dat het opgelost wordt
  • Alvast bedankt voor het meedenken. Top!
  • WesleyWesley    Beheerder
    We hebben enkele aanpassingen gedaan, misschien dat nu al werkt, gezien sommige dns caches kan het tot morgenochtend duren.
  • Het werkt weer prima.
    Hartelijk dank voor de moeite.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.