wachtwoord bij downloaden apps ingeven

Dag allemaal,
ik heb mij ter uitbreiding een 2dehands iPad mini 2e generatie gekocht. Dit vooral voor de kinderen een beetje te sussen.
Nu ben ik al geruime tijd aan t zoeken hoe je het krijgt ingeschakeld om je wachtwoord telkens in te geven in de App Store.
In tegenstelling tot wat ik vaak tegen kom bij het zoeken, zou ik dus wel iedere keer mijn wachtwoord willen in geven bij het downloaden van app's, ook de reeds "verwijderde".
Ik heb de instellingen voor het wachtwoord ingesteld op "altijd", maar toch moet ik geen wachtwoord ingeven bij de app's waar een wolkje bij staan.
Ik gebruik mijn apple id op verschillende toestellen. Moet ik dit op ieder toestel activeren of enkel op het toestel waar ik dat effectief bij wil?
Mvg Steven.

Reacties

  • Volgens mij kun je dit niet instellen.

    Op de mac mini kun je met ouderlijk toezicht wel de 'App Store' zelf beveiligen, als je deze dan open zal er een beheerders wachtwoord opgegeven moeten worden.
  • August 2019 aangepast
    Bedoel je met Ik heb de instellingen voor het wachtwoord ingesteld op "altijd", maar toch moet ik geen wachtwoord ingeven bij de app's waar een wolkje bij staan. het volgende?

    Van https://support.apple.com/nl-be/HT204030#iOS





    Staat iCloud sleutelhanger aan? JA, dan uitzetten.

    Staat bij Instellingen - wachtwoorden en accounts ‘vul automatisch in’ aan? JA, dan uitzetten.
Log In of Registreer om te reageren.