Icoon “Bestanden”verdwenen bij herschikken

Bij het herschikken van mijn iconen op Iphone scherm is mijn “ Bestanden” icoon verdwenen . Ga ik naar de App-store en zoek op bestanden dan staat het icoon er en kan hem openen. Hoe krijg ik het icoon terug. Goed gekekeken op de andere pagina’s Niet te vinden

Reacties

  • En als je op de iPhone zelf zoek, dus niet via de App Store, zoek functie komt naar voren als je van boven in het scherm naar beneden veeg.
    Er zou dan achter 'Bestanden' een map naam moeten staan waar de app waarschijnlijk in beland is.
  • Ben er nog niet uit. Ik veeg in het tweede scherm van boven naar beneden dan staan op de eerste rij 4 apps waarbij de Bestanden app Het is een actieve app maar krijg die app niet verplaatst naar mijn scherm
  • timoshatimosha    Moderator
    Veeg eens van het midden van het scherm naar beneden en gebruik dan de zoekfunctie.
  • Vanaf midden naar beneden geveegd In zoekfunctie “Bestanden” opgegeven en op zoeken geklikt Resultaat zie screenshot
  • Eureka!! Oplossing >Instellingen >Algemeen> Stel opnieuw in>Herstel beginschermindeling en de bestandenapp is weer zichtbaar Daarna kan je na eigen keus de apps weer herschikken
Log In of Registreer om te reageren.