Update IOS 12.4 mislukt - iPhone 8 werkt niet meer

Na een mislukte update staat al meer dan 3 het apple teken op mijn iPhone 8 en kan ik niets meer doen.
Kan iemand mij helpen aub.
iPhone is volledig opgeladen. Kan hem niet uitzetten.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Voer een geforceerde herstart uit. Als dat niet helpt dan herstel de iPhone in DFU mode met iTunes:

    https://www.appletips.nl/iphone-8-iphone-x-dfu/
  • Geen van beide zijn mogelijk. Het apple teken staat reeds uren op het scherm. Er wordt dus niet gereageerd oude volumetoetsen en ook niet op de aan/uit knop. De iphone doet niks.
    Ook naar iTunes gaan is dus geen oplossing want er wordt niet gereageerd op de toetsen.
    Ik krijg enkel een zwart scherm met een wit apple teken.
  • timoshatimosha    Moderator
    Heb je DFU met iTunes ook werkelijk geprobeerd?
  • In iTunes opent hij mijn iPhone niet (heb 3 poorten geprobeerd) en kan hem dus ook niet uitzetten. Heb verder het stappen plan gedaan maar dat haalt niets uit.
  • timoshatimosha    Moderator
    July 2019 aangepast
    Dat is een heel raar geval. Een iOS OTA update kan soms mislukken. Maar dat probleem kan dan opgelost worden met een geforceerde herstart en in het ergste geval een herstel in DFU mode.

    Als het toestel helemaal niet meer reageert op de toetsen is er meer aan de hand. Als dit echt zo is zal je moeten wachten tot de accu leeg is. Dan het toestel aan de lader aansluiten en wachten op een herstart. Dat kan wel even duren omdat een diep ontladen accu in het begin ongecontroleerd geladen wordt met een kleine laadstroom.
Log In of Registreer om te reageren.