iPad > Album aanmaken in map werkt niet

Ik heb een map aangemaakt en wil daarin een nieuw album maken.
Ik klik op de map, vervolgens bewerk op daarna alleen foto’s te kunnen toevoegen. Geen album.

Reacties

  • Waar heb je de map gemaakt, in de foto app van de iPad kun je alleen albums make.

    Het verschil tussen een map en album is dat in een map de foto's daadwerkelijk staan en in een album staan alleen verwijzingen naar de foto's die in een grote verzamel map staan.

    Binnen een album kun je geen nieuw album maken.
  • Niet zeker. Ik denk op de iPad aangemaakt onder een eerder software versie nummer.
    Nu gebruik ik 12.3.1

    Is dat mogelijk?
  • In de foto app kun je bij mijn weten nooit mappen maken, maar alleen albums. Kies je echt voor een map en niet voor een album?
  • Ik kies echt voor een map. Zie hieronder.
    Nu zie ik ook waarom het album in de map aanmaken nooit kon werken, simpelweg om het feit dat ik dacht dat



    een map was (terwijl ik al veel albums heb aangemaakt en er blijkbaar nooit op gelet hebt👀)

    In de foto app onder het tabblad albums tik ik in mijn albums op toon alles. Daarna tik ik op wijzigen en vervolgens op + waarna ik een album of een map kan aanmaken.









    De aangemaakte map in mijn albums





    In de map kan nu een album of een map worden aangemaakt door op wijzigen en + te tikken.





Log In of Registreer om te reageren.