Afbeeldingen verdwijnen in handtekening op de Ipad

Hallo,

Digitale handtekening gemaakt met een paar afbeeldingen erbij. Aan de afbeeldingen zijn links gekoppeld naar verschillende sites.
De link van de afbeeldingen verwijzen naar een afbeelding die op een website staat. De webmail geopend, handtekening gekopieerd en geplakt in het handtekeningenveld van de Ipad. De Ipad geschud om de opmaak terug te krijgen en voila! het stond er mooi te wezen!

Maar nu opeens zijn de afbeeldingen niet meer zichtbaar. De website waar de afbeeldingen op staan is 7 minuten offline geweest, de afbeeldingen staan uiteraard nog wel op de website.

Aangezien ik deze handtekening voor mijn werk in elkaar heb gezet, ook voor collega's lopen die tegen hetzelfde probleem aan. Ik was zelf 14 dagen met vakantie, maar begreep van een collega dat de ene dag het er wel weer was, de andere dag was er 1 weg en nu zijn ze allemaal weg.

Ik heb vandaag de hele procedure herhaald, en in mijn webmail zag ik eerst wel de afbeeldingen, log ik in via Outlook niet. Weer een nieuwe poging en dan zie ik dat in het handtekeningenveld van de Ipad de afbeeldingen niet meer zichtbaar te zien zijn. Ik kan er geen logica in ontdekken.

Het gaat om een Ipad Air 2 Software versie 12.3.1

Weet iemand raad?

Reacties

  • Sorry, ik zie dat ik het op de verkeerde plek heb gezet. Ik ga het op de juiste plek plaatsen
  • Hallo,

    Digitale handtekening gemaakt met een paar afbeeldingen erbij. Aan de afbeeldingen zijn links gekoppeld naar verschillende sites.
    De link van de afbeeldingen verwijzen naar een afbeelding die op een website staat. De webmail geopend, handtekening gekopieerd en geplakt in het handtekeningenveld van de Ipad. De Ipad geschud om de opmaak terug te krijgen en voila! het stond er mooi te wezen!

    Maar nu opeens zijn de afbeeldingen niet meer zichtbaar. De website waar de afbeeldingen op staan is 7 minuten offline geweest, de afbeeldingen staan uiteraard nog wel op de website.

    Aangezien ik deze handtekening voor mijn werk in elkaar heb gezet, ook voor collega's lopen die tegen hetzelfde probleem aan. Ik was zelf 14 dagen met vakantie, maar begreep van een collega dat de ene dag het er wel weer was, de andere dag was er 1 weg en nu zijn ze allemaal weg.

    Ik heb de hele procedure herhaald, en in mijn webmail zag ik eerst wel de afbeeldingen, log ik in via Outlook niet. Weer een nieuwe poging en dan zie ik dat in het handtekeningenveld van de Ipad de afbeeldingen niet meer zichtbaar te zien zijn. Ik kan er geen logica in ontdekken.

    Het gaat om een Ipad Air 2 Software versie 12.3.1

    Weet iemand raad?
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Hi, bijgaand een linkje met uitgebreide uitleg (Engels). Scroll voor info naar IOS 10 / iPhone, weliswaar niet current, maar lijkt me ook op iOS 12/iPad toepasbaar.
    https://blog.appriver.com/2016/11/html-email-signatures-added-in-ios-10
    meer informatie (ook Microsoft/Exchange etc) kan je vinden door bijv zoekterm: ‘blob:applewebdata’ of ‘applewebdata link in email’
    Misschien heb je er iets aan... groet Imogen
  • Hallo,

    Digitale handtekening gemaakt met een paar afbeeldingen erbij. Aan de afbeeldingen zijn links gekoppeld naar verschillende sites.
    De link van de afbeeldingen verwijzen naar een afbeelding die op een website staat. De webmail geopend, handtekening gekopieerd en geplakt in het handtekeningenveld van de Ipad. De Ipad geschud om de opmaak terug te krijgen en voila! het stond er mooi te wezen!

    Maar nu opeens zijn de afbeeldingen niet meer zichtbaar. De website waar de afbeeldingen op staan is 7 minuten offline geweest, de afbeeldingen staan uiteraard nog wel op de website.

    Aangezien ik deze handtekening voor mijn werk in elkaar heb gezet, ook voor collega's lopen die tegen hetzelfde probleem aan. Ik was zelf 14 dagen met vakantie, maar begreep van een collega dat de ene dag het er wel weer was, de andere dag was er 1 weg en nu zijn ze allemaal weg.

    Ik heb vandaag de hele procedure herhaald, en in mijn webmail zag ik eerst wel de afbeeldingen, log ik in via Outlook niet. Weer een nieuwe poging en dan zie ik dat in het handtekeningenveld van de Ipad de afbeeldingen niet meer zichtbaar te zien zijn. Ik kan er geen logica in ontdekken.

    Het gaat om een Ipad Air 2 Software versie 12.3.1

    Weet iemand raad?
  • timoshatimosha    Moderator
    July 2019 aangepast
    Discussies nog eens samengevoegd.

    @jannywerk
    Als je steeds dezelfde berichten blijft plaatsen ziet de forum software dat als spam, wat het eigenlijk ook is!
Log In of Registreer om te reageren.