Een imac late 2013 10.13.6 upgraden naar Mojave.

July 2019 aangepast in macOS 10.13 High Sierra
alles werkt zoals het hoort, uit veiligheids-redenen en bij te blijven, maar eindelijk toch beslist om upgrade uit te voeren naar Mojave.
zijn er bepaalde zaken in acht te nemen om problemen te voorkomen ?
Vroeger voerde ik altijd eerst de upgrade uit op de MBA, nu kan het neit meer deze is te oud :-(

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    July 2019 aangepast
    Mojave is na een bijna een jaar toch écht volwassen. De opvolger Catalina staat al in de startblokken. Dus, een installatie van Mojave is geen gevaarlijk experiment.
  • @timosha ok, daarom wacht altijd ff, maar nu wat langer vanwege dat MBA niet kan testen, heb altijd zoiets van ja alles werkt, een upgrade geeft soms weer ergens connectie problemen, printer, airport express vr muziek, ... niet ?
  • timoshatimosha    Moderator
    July 2019 aangepast
    IK heb nog nooit connectie problemen gehad met een nieuwe installatie van macOS. En ik gebruik MacIntosh computers sinds 1984. Het kan wel eens gebeuren dat bv. antieke printers niet meer ondersteund worden.

    Succes gewenst ;-)
  • @timosha ok, bedankt
    we zullen zien wat resultaat met onze printer geeft, dat is ook zoiets je verzorgd je spullen en dan door zulke zaken moet je dan toch een nieuwe kopen :-(
  • timoshatimosha    Moderator
    Apple produceert zelf geen printers (meer). Als een printer niet meer ondersteund wordt ligt dat aan het feit dat de producent geen drivers meer beschikbaar stelt aan Apple.

    Ik ga het hier bij laten.
Log In of Registreer om te reageren.