Standaard mappen in de app "foto's"op mijn iPhone

Er staan diverse (ik denk) standaardmappen op mijn iphone in die app:
1. Albums met daarin "Mijn albums". Daar komen alle gemaakte foto's in te staan en favorieten
2. Personen en plaatsen: personen en plaatsen (2 mappen dus)
3. Van mijn Mac: daar staat een map in vanuit mijn Windows10-PC-afbeeldingen genaamd: "2018 algemeen" met 301 foto's
4. Mediatypen: daar staat een map "Selfies" in met alle selfie-foto's vanuit de vorige map onder 3.
5.Andere albums: met daarin 3 standaard (?) mappen: Geïmporteerd - Verborgen - Recent verwijderd

Ik krijg die niet-standaardmap onder 3 genaamd "2018 algemeen" met 301 foto's niet verwijderd.
Want ik wil die niet meer zien in mijn iphone en wil daar nu mijn map vanuit mijn PC genaamd 2019 gaan zien.

Ook via de app "Foto's" in mijn PC lukt mij dat niet. Ik heb wél andere mappen (2017 algemeen) kunnen verwijderen.

Hoe zou ik dit kunnen doen?

Want als ik die map "2018 algemeen" met 301 foto's heb verwijderd dan zijn ook de mappen 2 en 4 verwijderd denk ik.

Groet, Wim van Sleen

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Heb beste kun je een schermafbeelding posten om je probleem te verduidelijken. Ik begrijp niet zo goed wat het probleem is. IOS maakt standaard geen mappen aan voor jaartallen, misschien is het afkomstig van je PC uit?
  • Er staan diverse (ik denk) standaardmappen op mijn iphone in die app:
    1. Albums met daarin "Mijn albums". Daar komen alle gemaakte foto's in te staan en favorieten
    2. Personen en plaatsen: personen en plaatsen (2 mappen )
    3. Van mijn Mac: daar staat een map in vanuit mijn PV genaam: "2018 algemeen" met 301 foto's
    4. Mediatypen: daar staat een map "Selfies" in met alle selfie-foto's vanuit de vorige map onder 4
    5.Andere albums: met daarin 3 standaard (?) mappen: Geïmporteerd - Verborgen - Recent verwijderd

    Ik krijg die niet-standaardmap onder 3 genaamd "2018 algemeen" met 301 foto's niet verwijderd.
    Want ik wil die niet meer zien in mijn iphone en wil daar nu mijn map vanuit mijn PC genaamd 2019 gaan zien.

    Ook via de app Foto's in mijn PC lukt mij dat niet. Ik heb wél andere mappen (2017 algemeen) kunnen verwijderen.

    Hoe zou ik dit kunnen doen?

    Want als ik die map "2018 algemeen" met 301 foto's heb verwijderd dan zijn ook de mappen 2 en 4 verwijderd denk ik.

    Groet, Wim van Sleen
  • timoshatimosha    Moderator
    June 2019 aangepast
    Discussies samengevoegd. Het is niet nodig om elke dag hetzelfde topic te beginnen. Reageer eerst op de vraag van @Wesley aub.
  • Wesley, bedankt voor je reactie.
    Maar....het is ook geen aangemaakte standaardmap op mijn iPhone.
    Die betreffende map "2018 algemeen" betreft een map met foto's die op mijn PC staat.
    Deze map (2018 algemeen) staat op mijn iPhone onder de standaardmap "Van mijn Mac".
    Op de 1 of andere manier zal ik die ooit daar naar toe hebben gelinkt, maar ik krijg die dus niet meer weg.
    Hopenlijk is het zo duidelijk.
    Groet, Wim
  • June 2019 aangepast
    @wimvansleen

    Je schrijft o.a. ‘Er staan diverse (ik denk) standaardmappen op mijn iphone in die app: 3 Van mijn Mac: daar staat een map in vanuit mijn PC genaamd “2018 algemeen” met 301 foto’s ‘

    Als ik het goed heb, is er een map ‘Van mijn Mac’ met daarin een map ‘2018 algemeen’ (met 301 foto’s) die op de PC stond en die je ooit op je iPhone hebt gezet? En die map krijg je niet verwijderd.

    Het zou goed zijn als je sommige zinnen anders formuleert/duidelijker maakt + screenshots maakt zoals @Wesley al schreef. Dan pas wordt het duidelijk.
Log In of Registreer om te reageren.