iPhone iCloud back-up ineens heel groot

Sinds de laatste update voor mn iphone 8s is mn standaard back-up enorm groot, dit zijn alleen de apps back-up waarvan ik er maar een aantal heb aangevinkt. Iemand anders ook zo probleem?

Reacties

  • Dat kan kloppen, de mijne is 2,2 GB groot
    Het zijn meerdere backups.
    Bij het terug zetten kan je namelijk voor 1 of meerdere backup datums kiezen
  • June 2019 aangepast
    MichelF; dat is het juist niet. Heb alle back-ups verwijderd, toen een nieuwe gemaakt en blijft zo groot. Dat was eerder max een keer 700mb en na de laatste update ineens 1,7gb en geeft aan in de cloud dat dat maar 1 back-up is.......
  • June 2019 aangepast

    dat de iCloud aangeeft dat er 1 backup is kan kloppen, maar uit ervaring kan ik zeggen dat er meerdere data’s in zitten
  • En toch, na al jaren gebruik te maken van een iphone en icloud, was dit back-up deel van bestanden en documenten van alleen Apps nog nooit zo groot. Ik zal eens kijken wat er in dat back-up bestand zit allemaal. Toch denk ik dat het niet klopt of een bug is.
  • June 2019 aangepast
    Even in een reservecopy gekeken maar een app die na installatie nog extra data nodig heeft is de boosdoener.
    Onderandere whatsapp met alle berichten foto’s en filmpjes die gaan mee in de reserve copy

    Denk dat het geen bug is.

    Maar je kan ook onderdelen stoppen dat dze niet meegenomen worden in de copy



    Wist ik zelf nog geeneens, ook weer iets geleerd ;)
  • Dan kom ik nog niet aan die 1,7gb zoals je ziet. Ik maak van Whatsapp alleen een back-up zonder foto en video. Blijf het vreemd vinden🤓
Log In of Registreer om te reageren.