Youtube vertalen van Engels naar Nederlands

Als ik een video open op Youtube dan is die meestal engels gesproken, ik kan dan naar instellingen gaan en die automatisch laten vertalen naar Nederlands, maar als ik dan een andere video neem, moet ik die dan iedere keer weer instellen, of kan ik die vertaling van engels naar Nederlands bewaren voor alle video, graag uw hulp

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Nee je moet het telkens manueel activeren, de instellingen om te eeralen naar de taal dat jij wenst, word wel bewaard.
  • Bedankt Quinten
  • Geloof het of niet, ik zit al de ganse namiddag te zoeken hoe ik de taal op youtube kan wijzigen, als ik youtube open dan zie ik de linker kolom de taal in het Russisch staan, als ik naar een video kijk op youtube dan word er steeds verwezen onder in de balk waar ik de taal kan wijzigen, maar ik zie helemaal geen balk, sorry graag uw hulp liefst in detail
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • timosha bedankt voor uw snel antwoord, dat ik dat manueel moet doen per video dat heb ik begrepen, maar hoe krijg ik de taal in de menu omgezet, en in alle filmpjes word verwezen naar een balk onder, maar die krijg ik nooit te zien, sorry
  • June 2019 aangepast
    Giljom,

    ga naar youtube rechts zie je je foto en klik daar op, dan kan je je taal veranderen zie screen print.
    Wel dus inloggen he.
  • Frank, heel erg bedankt, niet te begrijpen dat ik dat niet gezien heb.
  • Er kan dus een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.