Verwijderde foto's terug halen die niet zijn opgeslagen in icloud omdat die vol zat

Hallootjes , Ik ben serieus een regelrechte muts laten we dat maar vast zeggen. Ben namelijk behoorlijk stom bezig geweest denk ik zelf. Al een tijdje gaf mijn Iphone aan dat de icloud vol zat. Maar goed ik was met vakantie en dacht kom laat ik de foto's maar snel over op mijn computer zetten toen ik thuis kwam. Zo gezegd zo gedaan. Hup de foto's op mijn computer. Ja en nu komt ie he ... Ik denk nou verwijder ik maar alle foto's van mijn telefoon loopt icloud tenminste niet de hele tijd te zeiken dat ie vol zit. Ik ondertussen op mijn computer mijn vakantie foto's bekijken denk ik in eens hmm ik mis een tig aantal foto's ... zucht de foto's van de laatste dagen heeft mijn telefoon niet over gezet op mijn computer ondanks dat ik de melding kreeg dat de telefoon klaar was met het downloaden van de foto's. Ik heb dus alle foto's verwijderd van mijn telefoon. De laatste foto's staan niet op icloud. Ik heb overigens ook na het verwijderen van mijn foto's van mijn telefoon het vinkje uitgezet dat de foto's in icloud gezet werden. Hellup kan iemand mij helpen zou het fijn vinden als ik de laatste foto's van mijn vakantie ook nog terug kan vinden.
Heb een iphone 6s plus

Dank jullie al wel vast voor de eventuele hulp.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Normaal worden foto's nog op je iPhone 30 dagen bewaard. Die vind je terug onder Albums ▸ (helemaal naar onderen scrollen ▸ Recent verwijderd. Heb je ze via de mac verwijderd, dan ben je ze helaas kwijt. Maar je vertelde dat je iCloud gebruikte, je kan namelijk Apple Support contacteren, om te zien of zij nog het kunnen terug halen via één van hun back-uppen.
  • Hai Quinten, dank je wel voor je antwoord. Dat eerste dat heb ik gelijk geprobeerd helaas stonden daar de foto's die ik nodig heb niet bij. Alleen de foto's die op de icloud staan die zijn terug. Maar goed die had ik al. De foto's die weg zijn staan denk ik niet op de icloud aangezien die steeds aan gaf dat die vol zat.
  • QuintenQuinten    Moderator
    En je backups, gebeuren die via iCloud of via iTunes op je computer?
  • Inmiddels verschillende scans uitgevoerd helaas tot nu toe nog niet terug kunnen halen. Het vreemde aan het hele verhaal is dat ik 2 keer andere halve dag met foto's kwijt ben. Maar dat er tussendoor en er na wel wat foto's op staan. Ook de backup van Itunes leverde niks op :( ... Ik baal echt als een stekker er zaten zoveel mooie foto's tussen :'( ... Kan niemand mij helpen ???
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik heb even zitten zoeken, maar ik moet tot conclusie komen dat je de foto's kwijt bent. Sorry
Log In of Registreer om te reageren.