Melding disclaimer Iphone in Safari op Ipad

June 2019 aangepast in iOS 12
Da, ik heb sinds aankoop bij Kruidvat als ik nu Safari open onderin de de melding: Iphone van...., disclaimer/Kruidvat met een streep ertussen. Ik krijg dat niet weg. iemand een oplossing ? BVD en gr

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je op de iPhone eens in Instellingen ▸ Safari tikken op Wis geschiedenis en websitedata, ik denk dat dit zal helpen.
  • Hi Quinten, bvd, maar helpt niet. Vandaag staat er weer een andere melding van een link die ik heb geopend in Berichten op mijn Iphone. Het heeft waarschijnlijk dus met openen van linkjes te maken.
    Kruidvat was weer van een link in mail...
  • Je ziet het dus alleen als je scherm Safari verkleind en bij overzicht meerdere schermen..
  • Waarschijnlijk ben je op beide apparaten met hetzelfde Apple ID ingelogd en heb je in iCloud Safari aan staan. Dit zorgt ervoor dat alle tabbladen die je open hebt staan op één van de devices ook te zien is in Safari op het andere apparaat.

    https://support.apple.com/nl-nl/HT202530
  • Dag Gonus, ja en ja. Ik had alleen geen tabbladen open, op beide app. niet.
    Heb net op Ipad safari in Icloud uitgezet en weer aangezet. Nu is de melding weg, maar begrijp er nog steeds niets van. Ik werk al jaren zoals boven beschreven en heb deze melding nooit gezien.
  • Zal ik de printscreen laten zien ? De melding die het 'aangeeft' was al een dag eerder al verwijderd overigens..
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ja, je mag die screenshots altijd uploaden hoor.
  • Voila, inmiddels verdwenen dus...
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ah, ik had begrepen dat dit op de website van de winkel een melding was. Maar ik begrijp dat dit dus de actieve tabkaarten waren van je toestel. je schakels dit dus uit door Safari in iCloud uit te schakelen. Verder kan je door op een ander toestel het balkje met de website naar links te vegen dat tabblad uit iCloud Safari verwijderen.

    Heb je problemen die niet opgelost geraken, dan kan je best in het algemeen ICloud eens uit- en inloggen.
Log In of Registreer om te reageren.