Vergrendelde iphone7 blijft aan en uit gaan.

Hey hoi, ik heb een probleem met mijn iPhone 7. Als ik mijn telefoon vergrendel blijft hij aan en uit gaan iig hij blijft knipperen.. heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    De knoppen geven geen problemen? Zijn niet stug? En ook jouw toestel word niet warm?
  • Knoppen geven geen probleem. Ik heb de batterij en het scherm vervangen met een voorgemonteerd exemplaar. Ik heb gisteren mijn telefoon weer helemaal uit elkaar gehaald om alle connectoren te controleren en weer in elkaar gezet. Mijn home button is nog wel kapot. Ook heb ik de telefoon helemaal leeg gemaakt/hersteld en opnieuw iOS geïnstalleerd. Aanvankelijk leek dit de oplossing, alle problemen leken opgelost. Maar helaas na dat ik een FaceTime gesprek had ontvangen begon het probleem weer opnieuw☹️☹️☹️. De telefoon had 100 procent batterij. Ik heb m vannacht helemaal uitgezet en vanochtend toen ik hem weer aan had gezet had ik nog maar 26 procent. Er is dus iets wat stroom blijft vragen.. Gisteren heeft de telefoon ook een paar keer uit zich zelf gebeld?! Het lijkt dus wel of het probleem te maken heeft met Bellen/oproepen. Moet eerlijk bekennen dat het scherm van Ali-express komt🤭. Denk je dat het uit haalt als ik een A++ scherm bestel of denk je dat het aan de software ligt. Door het continu verbruiken van stroom is de batterij idd warm.. batterij komt van fixjeiphone.
    Hoop dat je me kan adviseren...
  • timoshatimosha    Moderator
    June 2019 aangepast
    Aan de software ligt het zeker niet. Het ligt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan de nep onderdelen die je gebruikt hebt. Misschien heb je tijdens het demonteren ook iets beschadigd.

    Het zou beter geweest zijn als je in de openingspost al geschreven had dat je het toestel uit mekaar gehaald hebt en niet originele onderdelen gebruikt hebt. Nu lijkt het of het probleem plotseling uit het niets is opgetreden.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je een toestel uit elkaar haalt, kan je vaak het al beschadigen door het aan te raken, daarom word vaak aangeraden om eerst gedemagnitiseerd te zijn, en een armband te dragen die de stroom kan afleiden. Want nu kan het heel goed zijn dat het toestel niet meer te herstellen valt, ook door een ander of het origineel scherm/batterij terug te plaatsen.
Log In of Registreer om te reageren.