Overzetten boeken naar e reader

Iemand enig idee hoe ik mijn boeken van mijn iPad Pro naar een e reader (van Kobo) kan overzetten?

Reacties

  • Sluit de kobo ereader aan op tablet. Kies op Kobo voor verbinden en na korte tijd verschijnt een witte disk - is de Kobo - op scherm iPad. Sleep de iBooks icoon naar de witte disk en alle boeken staan op ereader.
    Ga nu naar instellingen op iPad en verbreek daar verbinding Kobo netjes af. De Kobo laadt vervolgens de boeken.
  • Naar aanleiding van bovenstaande: hoe sluit ik de Kobo aan op de iPad? Via een Mac of iets dergelijks of kan dat rechtstreeks?
  • timoshatimosha    Moderator
    Ik vraag mij ook af hoe er op het scherm van een iPad, het springboard dus, een Kobo reader kan verschijnen als externe disk? En waar men in de Instellingen de verbinding met een Kobo reader kan verbreken.

    Wacht met spanning het antwoord af ;-)

  • timoshatimosha    Moderator
    @PaulV99

    Ik denk niet dat we nog een antwoord van @GolfCo mogen verwachten.

    Hoe dan ook: als ik het goed begrepen heb zou het met iPadOS13 in de toekomst wel mogelijk kunnen zijn om een extern apparaat aan een iPad aan te sluiten. iPadOS13 zal beschikbaar zijn in september 2019.
  • Gevraagd in Apple store: volgens hen kun je boeken die gekocht zijn in bookstore niet overzetten naar een Kobo e reader.
    Wellicht met IpadOS13
  • June 2019 aangepast
    Het artikel van Raymond Snijders, weliswaar van 7 jaar geleden, (maar is volgens mij nog steeds van toepassing) is over dit onderwerp zeer waardevol en informatief.

    MOD:
    Link verwijderd!



  • timoshatimosha    Moderator
    June 2019 aangepast
    @Albert84

    Het verwijderen van DRM is illegaal. Daar heeft zich in zeven jaar niets aan veranderd. Bovendien werkt/werkte de Requiem hack software op Windows en iTunes (van zeven jaar geleden)

    Voor het overige: dit forum faciliteert geen illegale toestanden.
  • @timosha
    Sorry, daar was ik me niet van bewust.
  • ik zet al jaren @boeken van de iMac op mijn Kobo ereader, gaat altijd goed, tot opeens vanmorgen lukt het niet meer. Er verschijnt nu "bxExLibris, onbekende auteur" op mijn @reader en ik kan het boek niet openen......ik weet niet wat ik daaraan kan doen, wie kan mij helpen?
Log In of Registreer om te reageren.