Verjaardag laten verschijnen bij meldingen

De verjaardagen staan keurig in mijn contacten en komen ook in de agenda.
Maar is het mogelijk dat de verjaardagen ook verschijnen in de mededelingen op de dag van de verjaardag?
Mijn activiteiten uit de agenda verschijnen wel apart als mededeling op de betreffende datum.
Maar hoe kan je ook de verjaardagen bij de mededelingen laten verschijnen, dan vergeet je ze zeker niet.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je nog eens aangeven op welk besturingssysteem je het wilt hebben:
    Alvast hier waar je het kan vinden:

    iOS: Instellingen ▸ Agenda ▸ Standaardtijd meldingen ▸ Verjaardagen ▸ Op dag zelf (09:00).
    macOS: Agenda ▸ Voorkeuren... ▸ Meldingen ▸ Verjaardagen ▸ Op dag zelf (9 uur 's morgens).
  • Op mijn iPhone 6 plus, softw. 12.3, heb ik het zo ingesteld (verjaardagen 2 dagen ervoor) , maar verschijnen nog niet op meldingen.
    Op mijn iMac 2017, versie 10.14.5 kan ik bij Agenda voorkeuren niet vinden
  • op de mac open agenda dan links boven op agenda klikken dan naar voorkeuren en dan naar meldingen en daar kan je e.e.a aanpassen.
    suc6 groetjes frank
  • OP mijn I-Phone 6 plus, softe 12.3 heb ik het zo als boven ingesteld( 2 dagen ervoor), maar op de mededelingen verschijnt een verjaardag van 21/5 nog niet.
    Op mijn Mac 2017, versie 10.14.6, kan ik bij Agenda, Voorkeuren niet vinden
  • timoshatimosha    Moderator

  • May 2019 aangepast
    Heb je op je iPhone in je instellingen meldingen van je agenda aanstaan? Zo ja, schakel ze eens helemaal uit, reboot je iPhone en stel ze dan opnieuw in.
  • Op mijn Mac komen nu de verjaardagen als apart bericht.
    Maar op mijn iPhone komen ze nog niet als aparte melding, ook niet na reboot en opnieuw instellen.


    Ook op mijn iPhone komt nu 'n verjaardag als melding apart. Ik weet niet wat ik precies heb veranderd.
    Mission accomplished
Log In of Registreer om te reageren.