IPad Pro blijft hangen na mislukte update IOS 12

May 2019 aangepast in iOS 12
Ik gebruikte al een lange tijd mijn iPad niet. Nu ik hem wou gebruiken had ik hem graag op IOS 12 willen hebben. De update mislukte, nu blijft de iPad hangen op ITunes logo. Als ik hem in DFU mode zet en het wil herstellen blijft die vast en krijg ik de code 35.
Als ik hem wil updaten mislukt het ook en krijg ik de code 3194 en 47
Heb hem al proberen flashen met 3utools maar daar blijft die ook vasthangen op 20%.

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    May 2019 aangepast
    Foutcode 3194 betekent dat iTunes de Apple servers niet kan bereiken. De meest voorkomende oorzaak is een omleiding in de hosts database. Jailbreakers gebruiken die omleiding graag om de Apple servers om te leiden naar Cydia.

    Kijk dus de hosts database na. Die staat op een Mac in de directory /etc

    Je kan de hosts database bekijken met het terminal commando
    cat /etc/hosts
  • Kijk wel uit met DFU mode. De firmware (als er een nieuwe versie is) van de hardware componenten worden ook geüpdate. Mocht de iPad al beginnende hardware issues hebben, dan komt het na de DFU vaak naar boven en dan zal de iPad helemaal niks meer doen.
  • timoshatimosha    Moderator
    Tijdens normale iTunes updates worden er ook updates gedaan voor hardware componenten. Kijk maar eens in het Build Manifest van het respectievelijke ipsw image.
  • Hosts bestand bekeken in windows maar zonde resultaat, heb echt al misschien alles gedaan wat ik op internet kon vinden maar helaas telkens zelfde code.
    Zou ReBoot Pro dit probleem verhelpen?
    Kost wel een 45€...
  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan het je eens uittesten op een andere computer (mac/PC?), dat bespaart je dat geld. Anderzijds kan je altijd eens een ritje maken naar een APR of Apple Store, een DFU herstelling is veelal gratis, of mits een kleine vergoeding, enkel wanneer het succesvol was.
  • Ik heb het al geprobeerd met een andere computer maar ook zelfde error code’s.

    Ik zal eens een afspraak maken voor de Apple Store in Brussel
    APR vraagt er meestal smak geld voor
Log In of Registreer om te reageren.