Netwerkverbinding werkt al een tijdje niet

March 2019 aangepast in iOS 12
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje (2 maanden) last van mijn netwerkverbinding. Overal waar ik kom is verbinding maken met de WiFi eigenlijk onmogelijk. Ik heb al veel tips opgevolgd maar er iets niets wat me tot nu toe heeft kunnen helpen. Iemand tips?

Ps. Het gaat om een iPhone 6

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je eens opgeven welke internet provider je zit. En welke Wifi zender je hebt.
  • Ik zit bij KPN
  • Zie je de wifi netwerken wel?

    Je geef aan dat je al veel geprobeerd heb, misschien kan je aangeven wat je al geprobeerd hebt?
  • Nee de netwerken zie ik meestal ook niet.

    Wat ik al geprobeerd heb:
    - netwerkinstellingen hersteld
    - WiFi versterker aangesloten
    - netwerk vergeten en opnieuw instellen
    - Telefoon opnieuw opstarten
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je hebt ook al eens de stekker uitgetrokken van jouw WiFi-router? (niet aan/uit-knop).
  • QuintenQuinten    Moderator
    Zie je het trouwens via andere toestellen? Ook andere toestellen waarbij jij bent ingelogd met iCloud.
  • Ja ik heb ook al meerdere keren de stekker van de WiFi router eruit gehaald. Ja via andere toestellen zie ik het wel!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je eens de router volledig opnieuw instellen naar fabrieksinstellingen.
  • Heb ik inmiddels ook geprobeerd maar werkt helaas ook niet :|
  • Ik heb inmiddels ook gehoord dat er iets in je telefoon zit wat er voor zorgt dat je verbinding hebt. Zou het misschien ook kunnen dat dat niet meer werkt?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat kan, je kan hiervoor best eens langs gaan bij een Genius bar
  • Dag Celine, ik denk hetzelfde probleem te hebben als jij.
    Kan jij me zeggen of je intussen een oplossing hebt gevonden?
  • Ik heb helaas nog steeds geen oplossing😬
    Het wordt alleen maar erger..........
  • (Sorry voor mijn late reactie)
  • Je kunt misschien nog een harde reset proberen, maar het lijkt mij eerder een hardware probleem. Nooit de telefoon laten vallen of dat hij nat geworden is?

    Maak eerste een backup via iTunes.

    Om uit te sluiten dat het hardware is zou je een keer de telefoon geheel kunnen herstellen met iTunes en als nieuw te installeren, zonder de backup terug te zetten, en te controleren of het dan wel goed gaat, daarna zou de backup terug kunnen zetten en kijken of het goed blijft gaan

    Anders lijkt mij dit een hardware probleem.
  • QuintenQuinten    Moderator
    @Celine, ben je al langs bij een Genius bar geweest?
Log In of Registreer om te reageren.