problemen met bellen en gebeld worden

als de iphone 6s van mijn vrouw gebeld wordt is het onmogelijk om de verbinding te verbreken. dit kan alleen de beller doen maar de 6s houdt toch de groene balk bovenin het scherm. ook als ze zelf belt kan ze de verbinding niet verbreken en de app gaat op zwart.
reset en harde reset gedaan. wat kan dit zijn

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    De app gaat op zwart omdat je jouw telefoon bij je oor houd.
    De groene balk bovenaan, bekend dat je in een andere applicatie bezig bent of op het startscherm bent of aan het navigeren bent in de telefoon app terwijl je aan het bellen bent. Door op de groene balk te tikken kan je terug naar de telefoon app keren en zo het gesprek afleggen.
  • quinten, bedankt voor je reactie, maar wat je beschrijft is bekend. de telefoon gaat direct op zwart en het is onmogelijk het gesprek te beëindigen. dit kan alleen met de aan/uit knop. verder reageert de 6s nergens op. op beginscherm werken de apps normaal, alleen bellen of gebeld worden is een probleem
  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je eens langs gaan bij een Apple Store of APR, zij kunnen een test uitvoeren op jouw toestel die de nabijheidssensor/lichtsensor kan testen. Ik vermoed dat daar een probleem zit. Dan ben je al meer geholpen.
  • hartelijk dank. ga ik doen
Log In of Registreer om te reageren.