Bepaalde onderdelen van Notities verwijderen.

Hallo, op de tv gids van tv Vlaanderen is er bij sommige programma’s geen uitleg te vinden. Ik neem die film dan op maar weet later niet over wat het gaat.
Die uitleg is wel te vinden in de tv gids van mijn dagblad. Ik neem daar dan een screenshot van en zet het in de notitie met titel tv Vlaanderen. Hoe kan ik die specifieke notitie verwijderen als ik dan naar die film gekeken heb? Met andere woorden, kan ik een onderdeel van een notitie verwijderen?
Dank u!

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan tekst en afbeeldingen selecteren en verwijderen. https://www.appletips.nl/kopieren-plakken-ios/

    Wat je kan doen, per film een notitie aanmaken. Een andere applicatie gebruiken, zoals Evernote of Notion.
    Kijk je naar een film, dan kan je een applicatie als TodoMovies gebruiken om een lijst te hebben 'Te bekijken' en bekeken. Met automatisch een uitgebreide omschrijving.
    Kijk je naar series dan kan je een applicatie als TV Time gebruiken, om zo bij te houden aan welke aflevering je zit. Of te weten wanneer een nieuwe aflevering beschikbaar is.
Log In of Registreer om te reageren.