Bladwijzers niet alleen aan de zijkant maar ook op het ‘voorblad'

Als ik Safari open staan er een aantal bladwijzers en/of bladwijzermappen in de navigatiekolom. Die heb ik uiteraard zelf aangemaakt. Ik wil die echter ook op het ‘blad’ ernaast hebben, in van die vierkantjes. Slepen vanuit de navigatiekolom lukt niet. Wat te doen?

Reacties

  • Bedoel je in deze balk?


    Volgens mij is dit niet mogelijk.

    Je kunt wel in het menu weergave een balk met je bladwijzers of favorieten toevoegen, deze komt dan als aparte balk onder deze balk.
  • Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel op het blad ónder die balk, gewoon het tabblad zeg maar. het kan wel want er staan er al een paar... Helaas lukt het me niet om bij deze reactie een foto te sturen.
  • March 2019 aangepast
    Dan snap ik niet over welke vierkantjes je het hebt.

    Om een scherm foto te maken kan je het volgende doen.
    Als je ⌘+⇧+4 indruk verandert de cursor in een rondje met een kruis, je kunt nu het gebied selecteren wat je wilt opslaan.
    Of om de het hele scherm op te nemen kun je ⌘+⇧+3 gebruiken.

    Het bestand zou dan op je bureaublad moeten worden opgeslagen. Vervolgens kun je de afbeelding in een nieuwe reactie slepen.
  • March 2019 aangepast
    Open de favoriet en sleep de url vanuit de browser naar beneden in het favorietenblad, waar er volgens jou al een paar staan.



  • Dit krijg ik als ik een schermafbeelding maak en hiernaar toesleep...
  • Zie links de navigatiekolom en recht de vierkanten. Ik wil alles wat links staat ook rechts op het tabblad hebben, in vierkanten.
  • Dankjewel Jos_Schoemaken. Dat was de oplossing!
Log In of Registreer om te reageren.