Mijn iCloud opslag is volledig vol + wachtwoord kwijt van m’n iCloud e-mailadres.

March 2019 aangepast in iCloud
Hallo,ik heb mijn post hier geplaatst.
Allereerst wil ik zeggen,ik heb dan misschien wel een iPad en een iPhone. Het is ook niet mijn eerste iPhone maar eerlijk gezegd versta ik mij nog niet zo goed uit alles,had voordien nooit een Apple gehad ook. Maar soit dat doet er nu effe niet toe.

Heb al meerdere malen een melding gekregen waarin staat dat mijn iCloud - opslag helemaal vol zit. Om mijn iPhone zelf heb ik nog genoeg plaats.

Zn ik aou ook graag mijn nieuwe software installeren,maar vooraleer ik dat wil doen zou ik graag het volgende willen weten.

Zoals in mijn onderwerp al staat , (heb een iPad en een iPhone) maar zit meestal op mijn iPhone.

Nu staat mijn iCloud opslag helemaal vol en zelf weet ik mijn wachtwoord niet meer van mijn iCloud. (En staat al een tijdje vol)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,heb zelf al veel opgezocht zoals:iCloud wachtwoord vergeten of iCloud opslag staat helemaal vol,wat kan ik hier aandoen etc..

Vriendelijk bedankt alvast en sorry mocht ik meerdere keren in herhaling ben gevallen ben en dat het een iets langer bericht is,excuses nogmaals.

Groeten,

Josse

Reacties

  • Bel naar Apple support hiervoor.

    iCloud werkt niet meer als je iCloud opslag vol is, je moet dan echt een betalende upgrade nemen, 50GB heb je al voor nog geen euro.
  • Bedankt @dolfke voor je snelle antwoord.

    Heb perongeluk het zelfde geplaats maar iets gedetailleerde en @JMR ,jij bent bedankt voor de website,ben juist thuis en ga link eens bekijken.

    In ieder geval,zowel naar jou toe @dolfke alsook jij bent enorm bedankt @JMR ,thank guys :wink: .

    Groeten,
    Jossé
  • March 2019 aangepast
    Josse: Ben er nog niets wijzer uitgeraakt , want de url die ik gekregen heb is voor als je je Apple id vergeten bent of niet meer weet.

    Als je jouw Apple ID nog weet kun je je wachtwoord toch resetten, of is dit gekoppeld aan een email adres wat je niet meer hebt?

    Heb je al contact gezocht met support van Apple:

    https://getsupport.apple.com/?caller=psp&PRKEYS=133314
  • Jemmie: Als je jouw Apple ID nog weet kun je je wachtwoord toch resetten, of is dit gekoppeld aan een email adres wat je niet meer hebt?

    Mocht het allemaal zo simpel zijn had ik me hier niet geregistreerd,...
    En een antwoord op je vraag,ja ik ken mijn Apple id wachtwoord wel nog en ja dat is gekoppeld aan mijn emailadres dat ik het meeste gebruik.

    En neen heb nog geen contact gehad met Apple support,morgen is t zondag,dus zal maandag eens bellen.

    Toch bedankt voor je diensten @jemmie
  • March 2019 aangepast
    Apple support geeft aan binnen twee minuten terug te bellen :smile:

    https://getsupport.apple.com/?caller=psp&PRKEYS=133314

    of een van de andere opties proberen.
  • March 2019 aangepast
    @jemmie : Apple support geeft aan binnen twee minuten terug te bellen

    Had ‘t ook gelezen :smile: Is goed,dan zal het toch nog goedkomen alle. :smile: .

    @dolfke : Bel naar Apple support hiervoor.

    Ga ik zeker zien te doen :smile: want geraak er anders toch niet wijzer uit 🤷🏼‍♂️ 🙂 en zal dan ook eens naar hun opties luisteren,zoals dolfke ook al zei.

    Nogmaals bedankt voor de antwoorden en ik zal jullie wel op de hoogte houden :wink:

    Greetz,🙋🏼‍♂️
    Jossé
  • In jouw geval lijkt het mij nog beter om een afspraak te maken bij een Apple store. Zodat ze je daar verder helpen en een stukje onderwijzen.
Log In of Registreer om te reageren.