Graag jullie hulp aub .. Men iCloud opslag die volstaat + ik ben mijn iCloud paswoord vergeten

March 2019 aangepast in iOS 11
Hallo,

Allereerst wil ik zeggen dat ik wel al meerdere iPhone’s heb gehad en heb ook een iPad van Apple,maar meestal (zoals nu ook) gebruik ik mijn iphone,mocht model er toe doen,het is een ( iphone 6 ).
Ik ga eerlijk zijn en versta er mij nog altijd niet goed uit de software van Apple.
Hopelijk dat het beter word met de jaren :smiley: ,fingers crossed 🤞🏼.

Maar dat was mijn vraag niet echt,zoals in mijn onderwerp al geschreven staat: staat mijn iCloud opslag dus helemaal vol.. en dat is nu al een tijdje zo + mijn paswoord ben ik ook (al een poosje) vergeten.

Maar zoals ik al zei,ik versta ik er me echt moeilijk uit de,hopelijk verbeterd dat er enkel en alleen op?

Dus hoe kan ik mijn paswoord terugvinden & weer een overzicht krijgen/hebben over mijn iCloud emailadress en dat ik dan zo mijn iCloud opslag zo goed als leeg kan maken

Zoals IcloudDrive en wat heb je daar dan nog allemaal...
Ik wil vooraleer ik mijn software update doe v d iOS 12.1.4 eerst wat kuiswerk houden..

Dus in het kort: iCloud opslag staat helemaal vol en ben al een poosje mijn paswoord kwijt en ik weet mijn paswoord niet meer.
Nog 1 laatste iets (sorry dat het zo lang duurt)

Zoals bvb. : je moet me niet vragen hoe ik een backup moet doen,maar dat heb ik hier al gezien dacht ik als ik bij zoeken ingaf hoe maak je backup aan of iets in die trend dat ik er om uitkom.

En dit is het laatste en dan stop ik hierna: ik wou vragen en had het volgende willen weten..
Ik ga bij instellingen —> account en wachtwoorden.
Vervolgens onder accounts staan: iCloud,Gmail en nog een hotmail account.

Ik krijg emails binnen van mijn Gmail & hotmailadres wat logisch is 🙄 en dat ik van iCloud niets ontvang is verstaanbaar omdat ik m’n paswoord kwijt ben.

En over mijn laatste vraag/uitleg,dus ik ga naar mijn accounts en ik druk vervolgens op iCloud dan kom ik hierop uit: mijn iCloud drive staat aan en als ik die wil afzetten komt er een meldingen en staat er:

weet je zeker of je iCloud-drive momenten en gegevens wilt uitschakelen? En Sommige wijzigingen op WhatsApp zijn niet geüpload naar iCloud komt er dan op te staan.

Dus als ik iCloud drive zou uitschakelen zou ik al mijn gegevens kwijt kunnen geraken?
Wat ik alles behalve kwijt wil geraken.
Das ‘t laatste wat ik nu zou willen!

En dan terug onder abonnement en ik niet op iCloud drive druk maar daaronder om foto’s..
En bij foto’s staat alleen mijn Fotostream aan,en als ik die wil uitschakelen komt er op te staan: als je “Fotostream” uitschakelt worden ALLE fotostream foto’s van je iPhone verwijderd?
Ik versta er echt weinig van

Sorry voor heel mijn story,maar zou al blij zijn mocht me iemand kunnen zeggen hoe ik mijn paswoord oa terug zou kunnen vinden,heb alles al ingegeven zoals op Google,etc... maar allemaal tevergeefs.

Hoop dat het nog een beetje verstaanbaar is?
En excuses dat ik zo slecht uit men woorden kom :confused: :

Mvg,
Jossé

Reacties

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.