Problemen met netwerk interface in MBP2018 Touch Bar

February 2019 aangepast in Hardware problemen
I having this problem too on om my MBP 2018. This is my second new from the box.
I have a ticket open with apple. I also see problem as shown in the screenshot.

low speeds 54mb/s (but sometimes as high as 405mb/s although my routers permit 300mb/s)
NO model info on the network card (empty)
errors on the transmitting packets
NO receiving packets are reported !!

And now the MBP2018 starts losing connection with wifi. I got an replacement MBP2018 from apple new from the box... same issues.
I have also a MBP 2017 which has none of these problems on my network what so ever.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Wil je deze discussie absoluut in een soort van Engels voeren? Of mag het ook in het Nederlands want ik zie dat de Mac in kwestie in het Nederlands is ingesteld?
  • Hi Timosha, nee mag in het Nederlands uiteraard. Is geen probleem maar ik had de tekst in UK. Had geen zin om te vertalen.
  • hoi Marc,

    bij mijn MBP 2018 bijna t zelfde , alleen verliest hij niet zijn verbinding met t wifi
    laat hij dat ook zien in bijv de berichtgeving met een popup ?

    Netwerkhulpprogramma laat bij mij ook die 54 MB zien
    terwijl op mijn router is hij met 600 MB verbonden en een speedtest laat de volle 400 MB zien die ik bij mijn provider heb.

    dus volgens mij een schoonheidsfoutje in Netwerkhulpprogramma
    heb geen vertragingen in webpagina's of bestanden downloaden.
  • Hi Twan.

    Dank voor je bericht. De wifi valt heel soms weg. Is te verwaarloos. Op het werk gebeurt dat ook weleens om mijn 2017 model.

    Ik was vandaag even in de Apple Store in Den Haag. Even de het winkel show model opgezocht van de Macbook Pro 2018 13".

    En je raadt het al... ook hier geen model info... dat zijn intussen 5 voorkomens van dit issue.


Log In of Registreer om te reageren.