Gratis iWork '13 updates

December 2013 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik startte 2 dagen geleden de App Store op bij mijn Imac van 2009 en zag dat er 3 downloads klaar stonden (pages, numbers en keynote). Heb ik iets gemist dat dit softwarepakket voor iedereen gratis te downloaden is? Ben me er in ieder geval niet bewust van dat ik iWork aangekocht heb...

Reacties

  • Ja, alle Apple apparaten die na op of na 18 september geactiveerd zijn (heb je naar Mavericks geüpdate?) krijgen die Apps gratis.
  • timoshatimosha    Moderator
    December 2013 aangepast
    @timelezz

    Lees het onderstaande Appletips artikel eens:

    http://www.appletips.nl/de-nieuwe-iwork-en-ilife-applicaties-voor-os-x-en-ios/

    Na de update naar OS X 10.9.1 zie je de iWork updates ook als OS X in het Nederlands is ingesteld.
  • @Maurice Ik heb inderdaad geüpdate naar Mavericks paar maanden geleden direct toen t uitkwam, toen kon ik iwork alleen tegen betaling downloaden.

    @ timosha Ik ken het artikel, er staat dat wanneer je ooit iWork hebt gekocht en geïnstalleerd er kans is op gratis updates. Ik heb echter nooit iwork geprobreed of gedownload.

    Gebruikte altijd Office for Mac.
  • Ik wilde net iWork downloaden na mijn update naar mavericks, maar zag daar toch nog wel bedragen bij staan.
  • Misschien heeft timelezz ooit de demoversie van iWork geinstalleerd. Als je die op je Mac hebt staan krijg je de updates ook gratis.
  • Ik heb de updates kunnen downloaden, maar ze verschijnen niet op mijn Mac, niet in de map downloads en niet in de map programma's, mist er nog ergens iets?
  • Ondertussen heb ik die programma's wel geheel kunnen downloaden, maar als ik ze open krijg ik de melding dat ik een probeerversie heb en na 30 dagen een registratiecode moet kopen, dus niet gratis!
Log In of Registreer om te reageren.