iWeb domain overschreven na installatie Mavericks

Ik heb 2 websites die ik gemaakt heb in en bijwerk met iWeb. Van beide websites heb ik uiteraard het domain bestandje bewaard op mijn externe harde schijf. Maar welk domain bestand ik nu ook open, ze verwijzen allebei naar de laatst gemaakte website, de andere website komt helemaal niet meer in beeld. Ik heb daar nog wel alle bestanden en html pagina's van, maar kan er dus niks mee, ook niet als ik het domain bestand van een back-up van ruim voor de overstap open. Hoe kan dat gebeurd zijn en wat kan ik nu doen?

Reacties

  • Je zult op zoek moeten gaan naar .sites en .sites2 mappen in je backup. Hierin wordt de iWeb informatie opgeslagen. Voor meer informatie, zie:

    http://iwebfaq.org/site/iWeb_Backup_retrieve.html
  • Daar heb ik wel op gekeken, maar alle programma's en script die me daar aangeraden worden zijn beschadigd en worden meteen naar de prullenmand verwijderd, daar heb ik dus niks aan
  • Probleem is intussen opgelost, vond op iWebFAQ een tekst wat ik in AppleScript heb geplakt en als programma heb bewaard. Dat vraagt nu bij het opstarten van iWeb welke domain file geopend moet worden en dat werkt!

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.