Apple brengt macOS Mojave 10.14.3 uit !!!

Iemand de update al geinstalleerd..?

Bevindingen...

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Werkt hier zonder problemen op een MacBook Pro en een iMac 4K.
  • Straks installeren...
    Benieuwd of de opstart sneller is en het beachballen vermindert...
    Eerste impressies op macrumors.com zijn alvast positief in die richting...
  • Update installeren ging zonder problemen...(+/- 30 minuten...downloaden incluis)
    Heb geen verbetering in de opstart-tijd opgemerkt maar dat kan ook aan andere factoren liggen...(indexing ?)
    Wel lijkt het 'strandballen' ietwat meer aan banden zijn gelegd...
  • timoshatimosha    Moderator
    Tja, ik heb die problemen nooit gehad zelfs niet op die "oude" MacBook Pro Mid 2012. Die heb ik wel voorzien van een 500 GB Samsung EVO 850 SSD. De iMac heeft een Samsung EVO 860 SSD van 1 TB. Dus het opstarten gaat binnen een tiental seconden.

    Ik had wel wat vertraging in Safari maar dat kwam door niet ondersteunde extensies. Na het verwijderen van die oude extensies was het probleem opgelost.
  • January 2019 aangepast
    Hier opstarten uit slaapstand nog steeds lang , daar in is niet veel verandert.
    En nog steeds last van het strandballetje ik merk geen verschil.
    Hoop echt dat apple daar nog wat aan gaan doen. Imac 2015
  • In het Dock heet de snelkoppeling naar Documenten nu opeens iCloud Drive terwijl dat toch twee verschillende mappen zijn. De snelkoppeling opent wel gewoon de map Documenten...
  • timoshatimosha    Moderator
    January 2019 aangepast
    Hier heet Documenten nog steeds Documenten in het Dock.



    Kijk eens na of je geen software van derden gebruikt die "iets" doet met Finder.
  • Ik heb de map verwijderd uit het Dock en daarna de map Documenten opnieuw toegevoegd aan het Dock. Nu staat er weer netjes ' Documenten' ipv iCloud drive. Probleem opgelost :-)
Log In of Registreer om te reageren.