Iphone 6S batterijconditie ''reperatie'' en crasht regelmatig na update IOS 12

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Iphone 6S, hij heeft het altijd prima gedaan maar nadat ik de telefoon heb geupdated naar IOS 12.1.2 zijn de problemen begonnen.

voor de update draaide de telefoon op IOS 11, maar nadat ik hem een tijdje niet meer gebruikt had (bijna een jaar). Heb ik de telefoon weer uit de kast gepakt en hem geupdated naar ios 12. Sindsdien staat er bij batterijconditie ''reparatie'' (in het Engels ''service'') ook crasht de telefoon regelmatig en veranderd hij continu van batterij percentage. En gaat de telefoon ook regelmatig na het crashen in bootloop en wil de batterij dan
niet opladen. eerst dacht ik dat de batterij defect was maar na 4 verschillende batterijen (2 originele en 2 A+ imitatie) ben ik verder gaan zoeken. de oplaadpoort is ook het probleem niet, deze is vervangen maar ook dit loste het probleem niet op. ik heb hem ook meerdere malen gereset en gedowngraded naar IOS 12.1.1 en de batterijen meerdere malen gekalibreerd maar ook dit heeft geen nut gehad.
de batterijen en oplaadpoort zijn overigens ook getest bij een andere 6s en daar werken ze prima.
het is me nu een mysterie wat er aan de hand is en weet niet wat ik verder kan doen om dit op te lossen.
ik denk zelf dat het om een software probleem gaat, aangezien ik op IOS 11 deze problemen allemaal niet had.

Iemand nog tips of suggesties wat ik nog kan proberen? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Sjoerdster.




Reacties

Log In of Registreer om te reageren.