Safari kan de pagina niet openen omdat de netwerkverbinding verbroken is.

Bij sommige sites krijg ik de melding [quote] Safari kan de pagina niet openen omdat de netwerkverbinding verbroken is. [/quote]

Vaak is het bij sites waar ik in moet loggen (sportvereniging) en als het wachtwoord verschijnt druk ik dan gewoonte getrouw op “return”
Heb ergens wel iets gelezen dat het aan de verbinding kan liggen, maar ik heb het thuis op de ipad, via wifi.

Geen idee waar ik dit probleem kan tackelen, hulp is welkom ;)

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Schakel alle add-blockers uit en ook alle add-ons, zorg er ook voor dat JavaScript niet word geblokkeerd en cookies aanvaard worden.

    Dit vind je allemaal terug onder safari > voorkeuren...
  • Thx, lijkt tot nu toe i.d.d. goed te werken.

    Gisteren bij Marktplaats een soortgelijke melding, bleek ff offline dus dat klopte.
  • Ik werk met een Ipad en kan al niet eens Safari voorkeuren vinden. Dus add-ons ook niet
  • KorKor
    January 2019 aangepast
    @ Hansvane, de voorkeuren voor Safari staan bij iOS op de plek waar alle instellingen staan, bij de Instellingen -> Safari

    Safari voor iOS is een beperkte browser en kent geen add-ons. Je kunt alleen evt. een add-blokker installeren. Maar dan krijg je niet dat soort meldingen. Heb je wel of niet een Wi-Fi verbinding ( Wi-Fi symbool linksboven) als je die melding ziet?
Log In of Registreer om te reageren.