Activiteiten app medailles niet gegeven

Sinds een paar weken krijg ik niet alle medailles meer maar voldoe wel aan de criteria. Bijvoorbeeld de medaille voor een perfecte maand, alle activiteiten ringen vol, voor oktober. Wel de uitdaging voor oktober 31 dagen alle activiteiten ringen vol. Iemand hetzelfde probleem ?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Jup, enkel proficiat, perfecte week, maar geen medailles, ik ben al aan het uitzoeken hoe het komt.
  • Aanvullend, ik heb een Watch series 4 met WatchOS 5.1 en een iPhone X met OS12.1
    Beide OS ge-update vroeg in de avond de 31e na het event. Verder geen noemenswaardige zaken of problemen
  • QuintenQuinten    Moderator
    Idem. Alleen geen X :smile:
  • Ik weet niet wat er gebeurd is maar nu zijn alle medailles weer ge-update en toegevoegd
    Behalve de 200% niet ge-update en heb ook geen melding gekregen voor perfecte maand oktober, maar hij is wel toegevoegd.
    Mijn vrouw heeft dezelfde configuratie maar heeft het probleem niet.
  • Inmiddels is de 200% wel ge-update maar een wedstrijd die gisteren afliep nog niet gekregen
  • Nu eindelijk de wedstrijd van 5/11 gekregen en een 200% weer niet ge-update. Er zit vertraging in het toekennen van medailles van een aantal dagen. Meldingen van medailles krijg ik ook niet en bij delen zijn ze ook niet zichtbaar. Sinds de release ge-update naar 5.1.1
  • Er lijkt een vertraging van 3 dagen in te zitten. je activiteit wordt wel doorgezet maar je medaille wordt niet bijgewerkt. Na 3 dagen, als je medaille ook terug te zien in bij "recent" wordt ook je icoon bijgewerkt.

    lijkt mij gewoon een bug in de app te zijn.
  • KorKor
    January 2019 aangepast
    De telefoon uitzetten en opnieuw opstarten helpt bij mij om de medailles te laten verschijnen.
Log In of Registreer om te reageren.