Vernieuwde mail in MacOS Mojave met Conversatie

January 2019 aangepast in macOS 10.14 Mojave
Onder MacOS Mojave worden in de mail berichten gekoppeld, die over hetzelfde onderwerp gaan. Dit wordt conversatie genoemd. Ik vind dit niet prettig en wil deze nieuwe functie uitzetten. Dat zou moeten kunnen in Weergave > Sorteer op conversatie, vinkje daarvoor weghalen. De knop 'Sorteer op conversatie' ontbreekt echter in het menu Weergave. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Het zou voldoende moeten zijn, maar ik denk dat je het kunt oplossen door Mail te openen ▸ Menubalk ▸ Mail ▸ Voorkeuren ▸ Weergave ▸ schakel alles uit bij 'Toon conversaties'.
  • Kent er iemand een toets om een ganse conversatie te verwijderen..is soms handig.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Die ken ik niet Theo, maar als je op het hoofdbericht staat (de gene die boven de andere in de conversatie staat) en deze wist dan wordt de gehele conversatie verwijderd.
  • Bedankt Wesley! Ik heb zoals je aangaf alle vinkjes bij 'Toon conversaties' weggehaald en zie daar. Alle koppelingen zijn verdwenen en de mail wordt weer weergegeven zoals ik het graag zie, namelijk elke mail apart.
Log In of Registreer om te reageren.