Luidspreker op  Watch werkt niet

January 2019 aangepast in Apple Watch
Op mijn iwatch werkt de luidspreker niet meer. b.v. als ik wordt opgebeld op mij iPhone hoor ik het belgeluid niet op mijn iWatch, enkel voel ik de trilling en ik kan wel spreken tegen mij opbeller maar ik hoor hem (haar) niet. Ook de stem bij de wijzerplaat Mickey Mouse geprobeerd maar ook niets te horen. Gisteren bij Switch (waar ik de iWatch kocht) geweest, alles opnieuw ingesteld, opnieuw gesynchroniseerd met iPhone maar niets helpt. Wie weet oplossing?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Wat ze in de winkel hebben gedaan is inderdaad goed, meer kan je niet doen. Heeft het dan even geholpen? Ze kunnen via externe software een diagnose uitvoeren op het toestel. Hebben ze dat reeds gedaan? De laatste optie is het toestel laten opsturen naar Apple en als Apple het zelf niet vind, dan krijg je een nieuwe.
  • Neen, geen diagnose uitgevoerd. Dank, ik bekijk het even.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Weet je zeker dat de Apple Watch niet op stil staat? Nu ga ik er vanuit dat ze dit bij Switch hadden gecontroleer, maar probeer het toch even nogmaals: Open het bedieningspaneel (veeg vanaf de onderkant van het scherm omhoog) en tik op het bel-icoon of ga via Instellingen ▸ Horen en voelen ▸ en schakel stille modus uit. Ook daar kun je het volume aanpassen en 'Tik om de tijd uit te spreken' inschakelen.
Log In of Registreer om te reageren.