iPhone XS foto Problemen na schieten

Heb een iPhone XS met software/hardware of camera Probleem wat heel Ongewoon is !
Voordat ik een foto neem ziet alles er Haarscherp en gedetailleerd uit, maar als ik een foto daarna Bekijk is het ineens Een heel stuk Ongedetailleerd en onscherp Eruit. En ik denk dat het eerder aan de Hardware/software ligt dan als de camera, maar toch kan ik niet verklaren wat het is, me iPhone draait op de Laatste versie van iOS, wie kan mij helpen ?

Reacties

  • Vergeten erbij te melden, dat het probleem aleen optreedt als ik een foto heb gemaakt met de Achtercamera en niet bij de voorcamera
  • heb jij soms in instellingen bij Foto's Optimaliseer iPhone-opslag aanstaan. Deze instelling slaat lage resolutie foto's op op de iPhone om ruimte te besparen.
  • Die optie staat nergens
  • Zal effe een screenshot sturen
  • Het zou onder het kopje iCloud moeten staan, maar is waarschijnlijk alleen zichtbaar als iCloud voor foto's aanstaat.
  • Gebruik geen ICloud ! Maar wat heeft slechte kwaliteit foto’s nou met iCloud te maken ?
    iCloud is toch aleen voor Gegevens Overzetten ?
  • Deze setting zorgt dat wanneer de opslag van de iPhone volloopt de foto's op de iPhone in een lagere resolutie worden opgeslagen en in de iCloud de volledige resolutie houden.
  • O oké maar ik had dit al sinds dag 1 dat ik de XS heb met 64 GB opslag en toen had ik ook bijna 64 GB Vrij en nu heb ik nog steeds tientallen GB,s vrij dus daar ligt het niet aan
  • En met me vorige iPhone de iPhone 7 Plus had ik geen problemen met foto,s en toen gebruikte ik ook geen ICloud terwijl de opslag bijna vol Zat
Log In of Registreer om te reageren.