Geen melding van nieuwe mails

Sinds de update van mijn iPhone naar iOS 12 en mijn Series 1 naar watchOS 5 krijg ik geen geluidssignaal en melding meer van nieuwe mails op mijn watch. Bij berichten en Whatsapp is er geen probleem. Ik heb de software op mijn watch al opnieuw ingesteld maar zonder succes.
Weet iemand de oplossing?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Helaas heb ik dat probleem ook en is een bug die er sinds beta 5 al in zit, helaas nog niet opgelost door Apple en een oplossing is er voorlopig niet.
  • Bedankt Wesley. Hopelijk komt er snel een update dat dit probleem oplost.
  • QuintenQuinten    Moderator
    - Heb je al eens de accounts opnieuw toegevoegd?
    - In de Apple Watch app de (match iPhone instellingen) aangepast van Mail. Alsook de berihtgeving instellingen van mail van de Apple Watch aangepast?
    - Ook onder Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel synchronisatiegegevens kiezen.
  • Wat bij het probleem was dat als je naar instellingen gaat en dan naar horen en voelen en bij nieuwe mail een ander geluidje selecteert en naar boven swiped om daar trillen aan te zetten ging bij mij alles weer naar behoren werken op iPhone en Apple watch2
  • Ik ben al iets verder geraakt. Ik heb de tip van Gman uitgevoerd en de watch trilt en geeft de melding van nieuwe mails. Maar nog geen geluid.

    @Quinten stap 2 en 3 heb ik al gedaan. Zonder succes.
    Wat bedoel je met stap 1? Alle accounts op de iPhone wissen en terug toevoegen?

    Grtz,
    Jurgen
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik bedoel hiermee de internet accounts die mail gebruiken. Zoals Gmail/Outlook/iCloud/en diverse anderen.
  • WesleyWesley    Beheerder
    We hebben de oplossing gevonden, zie dit artikel: https://www.appletips.nl/geluid-mail-oplossing/
  • De oplossing van Wesley bracht bij mijn geen succes tot gisteren toen ik de nieuwe update 5.1.2 op mijn Watch installeerde. Nu hoor en voel ik terug dat er een mail is binnengekomen.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.