Canon MG5350 driver werkt niet meer

November 2018 aangepast in macOS 10.14 Mojave
Canon MG5350 scant niet meer in Mojave, zelfs na update driver

Reacties

  • Doe eens een printer reset.
    In Printers en Scanners, selecteer een apparaat en rechtsklik erop.
    Klik op "Stel afdruksysteem opnieuw in"
    En voeg opnieuw de printer toe.
  • Op de site van Canon zie ik dat er geen driver is voor Mojave.

    Canon driver MG5350 macOS 10.14 (Mojave)
  • Hebt ge wel een driver nodig? Als ge een printer toevoegt toont het OS een lijst met printers. Kijk of uw model er niet tussen staat.
  • Van mijn Canon PIxma MG6250 werkt de scanfunctie niet meer en bij Canon is geen nieuwe driver voor Mojave beschikbaar.., wat nu??
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Dit is elke x een typisch Canon gedoe; duimen of hij het doet na een update.

    Ik heb ergens ooit voor mijn (oudere) Canon een universeel pakket gevonden, ik denk op een internationale Canon site.
    Die werkte wel, én bleef na updates ook werken.

    Dus kijk even naar een “pack” software.

    Kan het nu niet checken....

    Ik ergerde me hier zo aan dat ik uiteindelijk een HP heb gekocht, en nooit spijt van gehad.
  • December 2018 aangepast
    Heb hier nog een antieke PM550 staan die zonder extra drivers gewoon print en scand met Mojave 10.14.2.........https://support.apple.com/en-us/HT201465#Canon
  • timoshatimosha    Moderator
    December 2018 aangepast
    Hier werkt een oude Canon MG2550 ook zonder problemen met Mojave. Ik zou zeggen verwijder de printer en dan alle Canon software die je geïnstalleerd hebt. Installeer de printer opnieuw en gebruik dan de ingebouwde drivers van macOS Mojave. Die zijn trouwens van 18 september 2018.

    Om te scannen kan je dan Fotolader gebruiken.
Log In of Registreer om te reageren.