Fout in weergave foto’s

Na de update verschijnen er in de weergave van een foto in het heic-formaat groene blokjes.
Jpg heeft geen probleem
Meer mensen met dit probleem.
Of is het een bug en wachten op een update

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je hiervan een screenshot maken? Verdwijnt het wanneer je de de foto het in snelle weergave/voorvertoningen/safari//mail/foto’s bekijkt?
  • Img3758 is weergave via appletv.
    Img3759 is op de Mac via optie geef snek weer.
    In voorvertoning gaat het goed.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Als het in Voorvertoning geen problemen geeft en wel in Quick view kan het zijn dat dit nog bugs zijn (aan quickView is in Mojave gesleuteld).
  • Hier precies het zelfde ! De miniaturen laten grote strepen zien aan de rechter kant. Als je de foto bewerkt en dan exporteerd dan blijven die strepen. Ik hoop toch niet dat de originele bestanden beschadigd zijn.
  • Ik heb precies hetzelfde. Als ik de foto open en bewerken kies dan verdwijnen de strepen tijdelijk en dan maak ik er een printscreen van en die geeft geen strepen
  • QuintenQuinten    Moderator
    Jullie zijn blijkbaar dus niet alleen. Kan iemand me een origineel sturen? Eventueel in een zip dat via een dropbox of wetransfer link gaat. Dit forum comprimeerd heel veel data, waardoor veel verloren gaat.
  • Op de originele foto's op de iPhone 8 gemaakt zie je niets. Daarna als ze op de iMac staan en je gaat ze bewerken dan komen er soms strepen op te staan. Het ene moment is een foto nog goed en bij een volgende bewerking ineens blokjes en strepen
  • Foto's van een spiegelreflex camera naar de iMac geven geen blokjes en strepen
Log In of Registreer om te reageren.