iTunes bibliotheek overzetten naar externe HDD misgelopen

January 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik heb getracht om I tunes over te zetten naar een externe harde schijf .Maar dat is uitgelopen op een puinhoop .Ik kan geen muziek en muziekvideo,s afspelen en ik heb dubbele afspeellijsten. Hoe krijg ik Itunes weer normaal terug. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Reacties

  • Heb je nog een (Time Machine) backup van vóór je begon met je verbeteractie?
  • Nee helaas niet
  • January 2014 aangepast
    Probeer eerst uit te vinden waar je muziekbestanden zijn gebleven via Spotlight. Dwz op je interne of op je externe schijf. Daarna kun je op je interne schijf de "iTunes.itl" en "iTunes.xml" verwijderen, en vervolgens al je muziek opnieuw importeren in iTunes. Zet het vinkje bij 'kopieer media naar iTunes bibliotheek' in de iTunes voorkeuren.

    Als alles weer werkt kunt je een nieuwe poging doen om je iTunes map (let op: de hele map) te verplaatsen naar een externe schijf. Tenslotte start je éénmalig iTunes op met de alt/option toets ingedrukt, en kies je de iTunes.itl op de nieuwe locatie.
  • Ik ben bezig om een nieuwe bibliotheek te maken en dat werkt goed ik kan alles weer afspelen. Bedankt voor het meedenken.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.