Reservekopie terug zetten op iPhone en iPad

January 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb een copy gemaakt van mijn ipad , maar hoe moet ik die nu terug zetten, moet dat ipad verbonden worden met mijn Mac of gaat dat via iCloud , ik kan er een maken maar ik vind niet op ze terug te zetten, graag uw hulp

Reacties

  • iPad met USB kabel aan je Mac hangen, en de backup terugzetten via iTunes.
  • Ik heb Itunes geopend en de ipad verbonden, maar waar vind ik nu juist de de Backup om die terug te zetten, ik zie hem niet, ik heb dat nog nooit gebruikt, en gaat dat het zelfde met de Iphone, graag uw hulp
  • Ik heb het ondertussen gevonden, maar als ik dat aanvink terug zetten, dat komt er in dat venster staan, Iphone van Jan en de datum, maar ik zie geen Ipad, sorry
  • timoshatimosha    Moderator
    Lees het onderstaande KB van Apple eens heel aandachtig. Al jouw vragen worden in dat KB beantwoord:

    http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=nl_NL
  • Ik heb nu een manuele Backup gedaan van mijn Ipad, dus als ik nu de Ipad verbind met mijn Mac, dan moet ik die copy toch zien staan dacht ik, ik zie daar in dat venstertje Iphone staan en een laatste bachup van 2013, ik ben bang dat ik wat verkeerd doe.
    Dus nogmaals ik maak een copy, dan sluit ik mijn Ipad aan op de mac, dan druk ik rechts boven op Ipad in Itunes, dan krijg ik te zien terug zetten copy, en en dan komt er een venster en daar kan ik alleen de iphone selecteren,is dat juist, ik wil gewoon alles wat op de mac staat synchroniseren met ipad en iphone, sorry ik beschrijf het moeilijk, maar dat is de eerste keer dat ik een copy wil terug zetten, met die link die u mij stuurt kom er er niet uit
  • Ik weet dat het stom overkomt, ik heb dat allemaal geprobeerd, ik kom zover dat ik terugzetten back-up wel zie, maar dan staat er in dat kleine venstertje 3" iphone " nergens zie ik mijn Ipad, maar volgens ik lees moet die copy ook terug gezet kunnen iCloud, en dat lukt niet, sorry voor uw geduld, ik moet blijven zoeken
  • Ik ga het nog een proberen wat ik juist doe,Ik koppel mijn Ipad aan de stroom, hij is niet verbonden met mijn Mac, ik wil dit doen via iclouddan ga ik op mijn Ipad instellingen , dan druk ik op iCloud, dan druk ik opslag en reserve copy, dan neem ik beheer opslag, dan zie ik Backup staan van Iphone en een van Ipad, ik druk op Ipad, dan zie ik staan Nieuwste reserve copy en de grote, maar daar kan ik niets van highlighten,alleen onderaan verwijder copy, maar ik zie nergens terugzetten, wat doe ik fout, of ben ik dom
  • timoshatimosha    Moderator
    @giljom je bent niet dom maar je leest niet wat er geschreven wordt. In die link die ik eerder geplaatst heb wordt heel duidelijk beschreven hoe men een iCloud reservekopie kan terugzetten.

    Duidelijker kan ik het ook niet uitleggen.
  • timosha,

    Bedankt voor uw geduld, ik neem te veel van u tijd , ik moet iemand vinden die mij dat stuk voor stuk uitlegt, ik moet eerst alles wissen en dat durf ik niet, ik ben niet zeker , ik dacht dat hij gewoon een copy overschrijft, maar toch heel erg bedankt
  • timoshatimosha    Moderator
    January 2014 aangepast
    Het probleem is opgelost.

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.