vind mijn verwijderde foto's niet in de prullenmand

Hallo allemaal, vroeger gebruikte ik iPhoto, maar heb nu een mac book pro en werk dus in Foto's. Ik verwijder de foto's altijd via de pijltjes/delete knop, maar vind deze foto's niet terug in het mapje: onlangs verwijderd.
Er staan niet veel foto's en hij geeft aan dat hij vol is. Maar ik vermoed dat al mijn verwijderde foto's ergens nog staan. Weet iemand waar die zijn om ze permanent te verwijderen?

Reacties

  • Sandra,
    open foto's
    en staat nu in bibliotheek onder recent verwijdert en is gewoon zicht baar links boven 7e regel.
  • Dank je voor je antwoord Frank. Ik denk dat ik al weet wat ik altijd verkeerd doe. Ik laad mijn foto's in fotos, maak een album en vandaar uit ga ik bewerken en verwijderen. Dan komen ze niet in het mapje: onlangs verwijderd. Maar kom er nu dus achter dat alle foto's dus gewoon nog onder het kopje foto's staan. Ik moet dus blijkbaar eerst bewerken en verwijderen, voordat ik ze in een album zet, klopt dat? Heb nu dus geen idee hoe ik daar alle foto's die ik niet het album heb staan, moet verwijderen... allemaal 1 voor 1? Hopelijk weet u daar antwoord op... als u dit onlogische verhaal begrijpt ;)
  • November 2018 aangepast
    Sandra,
    Kijk zo staan ze bij mij dit zijn dus al mijn verwijderde foto's sommige gelijk gedaan en andere 1 voor 1
    Het zijn dus foto's die allemaal in een album hebben gestaan en welke niet mooi waren of dubbel.
    wel dus de keuze maken verwijder 1 foto dan komen ze in de prullenbak of verwijder 1 foto uit album dan blijven ze gewoon bij foto's staan maar gaan ze uit het album. Bij de keuze verwijder zie je ook pas de map staan recent verwijdert eerder niet.
    zie scherm afbeelding ik hoop dat je dit bedoelt
  • Als al de foto's die je wilt bewaren in albums staan kun je een Slim album maken met als selectie
    Album | is niet | willekeurig, dan worden alle foto's getoond die niet in albums staan.

    Als je vervolgens alle foto's in dit album selecteer kun je met de secondaire muis klik, door met twee vingers op het trackpad te klikken, kiezen voor het verwijderen van deze foto's.
  • Super bedankt, het is gelukt!!!
  • Goed te horen dat het gelukt is.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.