Afzender mail geeft geen keuze meer tussen handtekeningen 1-2-3.

November 2018 aangepast in macOS 10.14 Mojave
Voorheen kon je bij een mail een afzender keuze maken tussen bijv 1-2-3-4 nu staat er geen of handtekening 1 of wijzig handtekeningen.
dit was altijd anders.
hoop dat het een beetje duidelijk is .

Reacties

  • Ik weet niet helemaal of ik het snap. Je gebruik de standaard mail app van Apple?
    Wanneer er meerdere account zijn zal er, als het goed is, een veld 'Van' moeten verschijnen als je een nieuw mailtje maak, en door hier op te klikken kan je een keuze maken met welk account je de mail verstuur.



    Als dit niet is wat je bedoel kun je het misschien met een schermprintje verduidelijken.
  • November 2018 aangepast
    Jemmie wie weet heb je hier iets aan vast bedankt voor je geduld.
  • November 2018 aangepast
    Bedoel je dat je geen handtekeningen kunt selecteren of dat je geen ander mail adres kan kiezen?

    Door op het mail adres te klikken kun je de verschillende mail adressen kiezen, en als je deze gekozen heb kun je tussen de bijbehorende handtekeningen van alleen dat account kiezen.

    Als de handtekeningen niet zijn zoals verwacht kun je in Mail | Voorkeuren | Handtekeningen controleren of de handtekeningen nog wel aanwezig zijn.
  • Jemmie het klinkt gek maar ik heb dus een email adres waar ik de mail van verzend met 5 handtekeningen : voornaam - voornaam en achternaam - voornaam en achternaam en wat ik doe.
    En als laatste een afzender met mijn complete adres en gegevens.
    Dus ik kon een keuze maken uit 5 handtekeningen met een email adres.
    Dus als ik dan op handtekening drukte zag ik de nummers staan 1 t/m 5 staan ik klikte dan op het cijfer en de juiste handtekening kwam te voorschijn.
  • November 2018 aangepast
    Zijn de handtekeningen nog wel aanwezig in voorkeuren?

    Edit: Titel aangepast
  • Ja die staan er allemaal in, zelfs met een logo , het probleem is er wel sinds mojave daarvoor werkte alles perfect.
  • November 2018 aangepast
    En als je een nieuwe, test, handtekening maak is deze dan wel bij het maken van een nieuwe mail te kiezen?
  • De handtekeningen moeten overigens, ik weet niet of dit altijd zo was, maar wel in Mojave, per account aangemaakt worden.






  • Ja dat bedoel ik dus ik denk dus dat ik zelf iets fout doe ga zelf morgen wel even kijken ik hou je op de hoogte vast bedankt voor alle hulp 👍👍👍
  • Jemmie alle handtekeningen opnieuw geplaatst en systeem opnieuw opgestart en het probleem is opgelost.
    Bedankt voor alle hulp en mag van mij een slotje op.
  • Mooi dat het weer werkt zoals gewenst.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.