Problemen met Printer en scanner

October 2018 aangepast in Hardware problemen
Als ik de scanner wil gebruiken dan krijg ik de volgende boodschap, " De scanner word gebruikt door het programma ( null ) (-9925 ) het is een HP office pro 8620, graag uw hulp, ik kom er niet uit

Reacties

  • October 2018 aangepast
    Gebruik je de software van HP om te scannen of via voorvertoning? Kun je anders eens proberen wat er gebeurt als je via systeemvoorkeuren | Printers & Scanners probeert te scannen?

    edit: zelf krijg ik als ik scan via voorvertoning een error 9926, ik gebruik normaal de software van HP om te scannen.
  • Sorry voor mijn laat antwoord, via systeemvoorkeur gaat het, maar via easey scan dan krijg ik een fout, maar ik kan voorlopig verder,
  • Je zou ook nog kunnen proberen om met HP uninstaller alle HP software te verwijderen en na een herstart de software opnieuw te installeren.
  • Ik werkte altijd met Easy scan, maar kan ik Easy scan alleen verwijderen, en dan terug installeren, moet ik dat doen via Finder en dan programs en dan verwijderen, ik heb dan nog nooit gedaan, of moet dat via HP uninstaller
  • October 2018 aangepast
    Als je HP uninstaller gebruik wordt echt alles van HP verwijderd, ook alle instellingen die waarschijnlijk de oorzaak van de fout melding is.

    Edit: Download HP Easy Start, of als deze nog in de map downloads staat start deze van daar uit. en kies daar om in het menu HP Easy Start, HP Software verwijderen.


  • Ik heb Easy scan verwijderd via de app, en via apple store opnieuw geïnstalleerd , maar hij geeft nog steeds de fout, maar ik ga het doen via voorkeuren en scannen en dat werkt, nogmaals bedankt
Log In of Registreer om te reageren.